کد خبر 885330
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
غرق شدن

رئیس کانون امداد و نجات ساتیار گفت: از ابتدای امسال تا کنون لذت شنا در زرینه رود منجر به مرگ 13 نفر از هموطنان شد.

سید حسن حسینی، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون 13 نفر از هموطنان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و شنا در بستر زرینه رود جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در حین شنا، تصریح کرد: شنا در آبهای آزاد و پشت سدها ممنوع بوده و لازم است افراد به تابلوهای هشدار دهنده که در کنار رودخانه ها و پشت سدها نصب شده توجه کنند.


رئیس کانون امداد و نجات ساتیار گفت: با وجود هشدارهای مکرر که از طریق رسانه های مختلف ارائه می شود، عصر دیروز یک جوان 19 ساله جان خود را در رودخانه ساریقامیش از دست داد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای تکان دهنده مرگ فوتبالیست‌های نوجوان‌ یزدی در گرجستان +عکس

غرق شدن زن ۶۴ ساله در کانال آب


حسینی یادآورد شد: این جوان که برای گریز از گرمای هوا، برای آبتنی، خود به رودخانه ساریقامیش زد، به دلیل سرعت و فشار بالای آب جان خود را از دست داد.


وی با بیان اینکه متاسفانه تلاش ها در چنین مواردی عمدتا بی نتیجه می ماند، افزود: تلاش اکیپ های هلال احمر (شامل غواصان، امدادگران و ملوانان )و اورژانس برای نجات این جوان موثر نبود.


حسینی با بیان اینکه طی روزهای گرم سال، آمار افرادی که پشت سدها و آبهای آزاد دچار حادثه می شوند بیشتر است، گفت: روز جمعه نیز یک جوان دیگر در رودخانه کانی کوزله جان خود را از دست داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس