کد خبر 885261
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
برند تلفن همراه

سرعت شارژ گوشی های همراه به صورت کلی یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی موبایل است. قصد داریم به بررسی سرعت شارژ گوشی های موبایل بپردازیم و متوجه شویم کدام برند در بخش شارژ سریع عملکرد بهتری دارند.

به گزارش مشرق، سرعت شارژ گوشی های همراه به صورت کلی یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی موبایل است. از این رو کمپانی های مختلف  سعی در استفاده از تکنولوژی های بسیار جدید در این زمینه دارند  و سعی می کنند برترین ها را برای گوشی هوشمند خود به خصوص پرچم داران مهیا کنند. حال قصد داریم به بررسی سرعت شارژ گوشی های موبایل بپردازیم و متوجه شویم کدام برند در بخش شارژ سریع عملکرد بهتری دارند. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند تاریخ +عکس

ابتدا باید توجه داشته باشید این دوجمله با هم متفاوت هستند: کدام موبایل سریع تر شارژ می شود؟ و نرخ شارژ شدن کدام موبایل سریع تر است؟

حال لازم است یک موضوع را مشخص کنیم که رویه به دست آوردن این موضوع که کدام گوشی هوشمند در بخش شارژ سریع موفق تر عمل می کند چگونه است؟ در واقع مقدارحجم باتری گوشی موبایل تقسیم به مدت زمان شارژ شدن گوشی هوشمند عددی را به ما می دهد که بدون شک این رقم هر چقدر بالاتر باشد گوشی موبایل در بخش شارژ سریع موفق تر است. جدول زیر را مشاهده کنید.

با توجه به نتایج به دست آمده از جدول فوق می توان نتایج جالب توجهی را به دست آورد. گوشی هوشمند هواوی پی ۲۰ پرو با وجود آنکه مدت زمان شارژ شدن بالاتری را به خود اختصاص داده بهترین عملکرد را  میان  تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار دارد و وان پلاس ۶ در رده دوم قرار گرفته است. البته اگر کاربران علاقه دارند بدانند که کدام گوشی هوشمند کمترین مدت زمان را برای شارژ کامل شدن نیاز دارد بهتر است به سراغ وان پلاس ۶ بروید. در رده سوم نیز باز هم محصولی از کمپانی هواوی وجود دارد و میت ۱۰ پرو نیز عملکزد موفقی را در این بخش از خود به جای گذاشته است.

شاید یکی از جذاب ترین قسمت ها مربوط به گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹، پرچم دار جدید کمپانی سامسونگ باشد که از باتری ۴ هزار میلی آمپری استفاده می کند و در حدود دو ساعت برای شارژ شدن زمان نیاز دارد.

به طور کلی سوپرشارژ هوآوی سریع ترین شارژ سریع موبایل است و پس از آن دش شارژ (Dash Charge) وان پلاس است. فست شارژ سامسونگ در رتبه سوم و سپس این موتورولا است که با توربو شارژ در رتبه چهارم می ایستد. سونی نیز کندترین سرعت شارژ را برای پرچمدار و میان رده های ۲۰۱۸ خود در دنیای اندروید رقم زده، موضوعی که در گوشی های آیفون نیز وجود دارد و علت آن کاملا مربوط به خواسته خود برند است زیرا  آن ها در خیلی از بازارها شارژر سریع را درون جعبه ارایه نمی کنند و باید آن را جداگانه تهیه کرد.

منبع: کالاسودا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس