کد خبر 908267
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
گوشی

پرفروش ترین برند های موبایل در سه ماه سوم سال 2018 مشخص شدند.

به گزارش مشرق، پرفروش ترین برند های موبایل در سه ماه سوم سال 2018 مشخص شدند. در این جدول با وجود اینکه نسبت به سوم ماه دوم سال تغییرات خاصی رخ نداده  اما فروش بسیاری از برند ها و سهم آن ها از بازار فروش گوشی های هوشمند تغییر کرده است. در این میان نکات جالب توجهی نیز وجود دارد که به بررسی آن ها می پردازیم:

سامسونگ در سراشیبی پرفروش ترین برند های موبایل قرار دارد

کمپانی کره ایی سامسونگ که مدت ها است در رتبه اولپرفروش ترین برند های موبایل قرار دارد باز هم درصد کمتری را در مقایسه با سه ماه پیش به دست آورده است و در مقایسه با سال گذشته نیز 13 درصد کاهش فروش داشته است، هوآوی باز هم در رتبه دوم قرار دارد و به نظر می رسد اپل باید به جایگاه سوم خود عادت کند و از طرفی دیگر نیز به نظر می رسد اپل تنها روی سود کمپانی خود تمرکز کرده و علاقه ایی دیگر به یک برند پرفروش بودن ندارد.

بیشتر بخوانید:

چگونه سرعت گوشی خود را چند برابر کنیم؟

برند های ویوو و اوپو در کنار شیائومی نیز به نظر قصد تاریخ سازی برای کشور چین را دارند. حال قصد داریم به بررسی ده برند اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند بپردزایم:

سامسونگ به زودی جای خود را به هوآوی می دهد؟

کمپانی سامسونگ در حال حاضر فروش 19 درصد از گوشی های هوشمند را در اختیار دارد و همچنان در رتبه اول قرار دارد اما این موضوع برای کمپانی سامسونگ نگران کننده است زیرا این برند سال گذشته 21 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت.

هوآوی در رتبه دوم جای خود را محکم کرد

مدتی پیش بود که کمپانی هوآوی توانست رتبه دوم سهم بازار را از اپل دریافت کند و به نظر می رسد در این مدت پیشرفت خوبی به دست آورده و با در اختیار گرفتن  13 درصد از سهم بازار پیشرفت جالب توجهی به دست آورده است.

اپل جایگاه سوم را در اختیار دارد

به نظر می رسد اپل در بخش فروش پیشرفت خاصی را تجربه نکرده و همان 12 درصد از سهم بازار خود را از سال پیش حفظ کرده است، این برند گران قیمت در حال حاضر توسط شیائومی به شدت تحدید می شود.

با قرار گرفتن شیائومی در رده چهارم پرفروش ترین برند های مشخص شدند و در رتبه های بعدی نیز اوپو ، ویوو ، لنوو و ال جی حضور دارند.در رتبه های نهم و دهم نیز برند های نوکیا و تکنو قرار دارند که در حال حاضر ده برند از پرفروش ترین برند های موبایل در سه ماه سوم سال 2018 را تشکیل داده اند.

منبع: کالاسودا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس