کد خبر 885105
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
سامان قدوس

با جدی شدن پروسه انتقال مهاجم ایرانی مد نظر باشگاه رن به لالیگا رسانه های فرانسوی از آلترناتیو سرمربی این تیم برای مهاجم اوسترشوند رونمایی کردند.

به گزارش مشرق، یک هفته بعد از بن بست در انتقال سامان قدوس به رن فرانسه به خاطر شکایت اوئسکا اسپانیا به فیفا رسانه های فرانسوی از آلترناتیو صبری لاموشی سرمربی رن برای مهاجم ایرانی پرده برداری کردند.


در شرایطی که رئیس باشگاه استرشوندس مدعی شد ستاره ایرانی با انتقالی 3.5 میلیون یورویی سر از لاشامپیونه و باشگاه رن در خواهد آورد اوئیسکا اسپانیا با انتشار اسنادی رسمی از امضای قرارداد با این بازیکن مانع این انتقال شد تا پرونده به کمیته انضباطی فیفا کشیده شود. همین موضوع در یک هفته گذشته برنامه های نقل و انتقالاتی باشگاه فرانسوی را با تردیدهایی روبرو کرد چون صبری لاموشی بی صبرانه در انتظار ورود مهاجمی جدید به اردوی تیمش است.


سایت maxifoot فرانسه امروز در گزارشی پیرامون آخرین روند انتقال ستاره ایرانی استرشوندس به رن نوشت:« شکایت اوئسکا به فیفا جدی تر از آن چیزی بود که تصور می شد از همین رو صبری لاموشی و سران رن دیگر امید چندانی به خرید سامان قدوس 24 ساله از اوسترشوند ندارند. از همین رو حالا آنها جدی تر از همیشه به مهاجمی دیگر می اندیشند و این بازیکن هم کسی نیست جز مارکوس تورام پسر 21 ساله لیلیان تورام که برای گوئنگامپ توپ می زند و فصل قبل در اولین بازی خود در لاشامپیونه موفق به گلزنی شد».

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس