کد خبر 885095
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
حمید درخشان

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم بازسازی مناسب ندارد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره تساوی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: دیشب (جمعه) شاهد بازی خوبی نبودیم. تیم فوتبال پرسپولیس بازی همیشگی خود را ارائه‌ نکرد و به نوعی آن سرعت همیشگی در تاکتیک تیم دیده نمی‌شد. این موضوع هم علت‌های زیادی دارد که یکی از  آن دلایل فشار تمرینات بدنسازی است. تیم تحت فشار تمرینات بدنسازی بوده و هنوز نتوانسته از  این فشار خارج شود.

وی افزود: یکی دیگر از نقاط ضعف پرسپولیس نداشتن بازی‌ساز است. تیم بازی‌ساز خوبی ندارد و مهاجمان به خوبی تغذیه نمی‌شوند. مهاجمان برای این که بتوانند گلزنی کنند باید یک بازی‌ ساز خوب در زمین باشد که بتواند پاس‌های کلیدی ارسال کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایی اظهار کرد: یکی دیگر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس نیمکت ضعیف این تیم است. دست برانکو روی نیمکت بسته است و برانکو نمی‌تواند با تعویض‌هایش روند بازی را تغییر دهد. این موضوع هم مشکلی است که از  گذشته به وجود آمده و برای حل آن باید تا نیم‌فصل صبر کرد.

او خاطر نشان کرد: پرسپولیس در آینده بازی‌های سختی هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم هفته آینده باید برابر الدوحیل به میدان برود که این روزها عملکرد بسیار خوبی در لیگ قطر دارد. البته فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و اگر پرسپولیس بتواند در بازی رفت شکست نخورد، در بازی برگشت می‌تواند طوری عمل کند که صعود کننده باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدیان IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    همه چیز وعلت آن را می دانند آن وقت انتقاد می کنید . پرسپولیس نمی تواند بازیکن بگیرد جا ی بحث ندارد ./.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    جایگاه تیم پرسپولیس امسال بین پنجم تا دهمه
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    وقتی آقای برانکو با بازکنان لج میکنه و مسلمان و احمدزاده را می فرسته باید هم بازیساز نداشته باشه تازه روزهای خوشه بازیهای سختش هنوز مونده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس