کد خبر 884940
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت:شانس کمی داشتیم یک توپ هم به تیر دروازه زدیم.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت:  شانس کمی داشتیم یک توپ هم به تیر دروازه زدیم. می‌توانست جریان بازی با این گل تغییر کند.

وی افزود: با یک بدشانسی گل خوردیم. از نحوه بازی بچه‌ها راضی هستم. به این تیم خیلی امیدوارم. حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. روزهای خوبی در پیش داریم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم میانه زمین را از دست دادند، عنوان کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. باید دوباره بازی را نگاه کنم و ببینم کجا ضعیف و کجا خوب بودیم. در نیمه دوم نتوانستیم کارمان را درست انجام دهیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش بعد از دریافت گل احساسی کار می‌کنند، اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. متاسفانه بعد از دریافت گل احساسی شدند. می‌توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. در نیمه اول پا به پای تراکتورسازی آمدیم و بازی یکسان بود. می‌توانیم بهترین از این بازی باشیم و عملکرد بهتری ارائه دهیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا از خط حمله تمیش راضی است، گفت: بله راضی هستیم اما باید بهتر شویم. باید خیلی بهتر از این کار کنند و آنها توانایی انجام بازی بهتر را دارند.

دایی در مورد اینکه فصل قبل در 4 بازی اول 4 برد آوردند اما امسال از 4 بازی فقط 4 امتیاز گرفتند، اظهار داشت: آمار شما اشتباه است. ما سال قبل در چهار بازی اول 4 پیروزی متوالی به دست نیاوردیم. سال قبل این نتایج را نگرفتیم. این آمار صحت ندارد و اشتباه است. تعدادی از بازیکنان ما جدا شدند و تا هماهنگ شویم این مسئله نیاز به زمان زیادی دارد. باید بیشتر کار کنیم و امسال مشکل‌ اصلی ما این است که موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل نمی‌کنیم.

وی در ادامه در رابطه به اینکه حضور هواداران چقدر به تراکتورسازی کمک کرد، گفت: مطمئنا حضور هوادار به هر تیمی کمک می‌کند. این هوادار تراکتورسازی را به سمت جلو هدایت می‌کند. فرق ما با تراکتورسازی این است که هواداران زیادی نداریم. هوادار نداریم و همیشه میهمان هستیم. مطمئن باشید اگر این هوادار نبود تراکتورسازی به اینجا نمی‌رسید. ورزش بدون هوادار معنا پیدا نمی‌کند. هواداران می‌توانند به تیم شما خیلی کمک کنند. تراکتورسازی بر عکس دیدارهای قبلی با روش دیگری به میدان آمد و بهتر کار کرد. مشکل این تیم این است که بازیکنانش هماهنگ نیستند و هر چه بگذرد این تیم هماهنگ‌تر و بهتر خواهد شد. ما از همه نفرات آماده استفاده کردیم و از تیمم راضی هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس