کد خبر 884911
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
نیمار

نیمار ممکن است تا ۳۱ آگوست رئالی شود.

به گزارش مشرق، به نقل از دیاریو اسپورت، نیمار تنها یک سال قبل به پاریسن‌ژرمن پیوست و علی‌رغم درخشش در پایتخت فرانسه، ممکن است در انتقالی حیرت انگیز به رئال مادرید ملحق شود.

غول لالیگا در این تابستان کریستیانو رونالدو، فوق ستاره اش را به یوونتوس واگذار کرد و با وجود مطرح شدن نام هایی چون ادن هازارد، روبرت لواندوفسکی و کیلیان ام‌باپه هنوز موفق به جذب سوپراستاری برای جایگزینی بازیکن پرتغالی نشده است. 

نیمار هدف بزرگ فلورنتینو پرز در نقل و انتقالات است و او می‌خواهد با رقمی در حدود ۳۰۰ میلیون یورو وی را به مادرید بکشاند. حال تصمیم یوفا در قبال مسائل مالی باشگاه پاریسی، می‌تواند باعث تسهیل این انتقال شود.

نشریه اسپانیایی گزارش داده نهاد حاکم فوتبال اروپا روابط اقتصادی پی‌اس‌جی با اسپانسرها را زیر ذره بین قرار داده است. یوفا مشکوک است که مبلغ دریافتی پاریسین از اسپانسرها دو تا سه برابر دریافتی سایر باشگاه ها از این طریق است. افزون بر این، یوفا در حال تحقیق بر روی میزان پول واریز شده به خزانه باشگاه از طریق مالکان قطری است.

کمیته استیناف یوفا در پایان ماه میلادی تشکیل جلسه خواهد داد و رای خود را صادر می‌کند. پی‌اس‌جی نسبت به بی‌گناه بودن خود مطمئن است اما در عین حال می‌داند در صورت احراز تخلف، باید اقدامی فوری در راستای ایجاد توازن مالی انجام دهد.

به نظر می‌رسد رئال نیز منتظر تعیین وضعیت است تا برای جذب نیمار تصمیم گیری کند‌. به دنبال سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه در چند سال اخیر، خطری از این نطر رئال را تهدید نمی‌کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس