خبر ویژه

عجیب است که با وجود تأکید رئیس‌جمهور براثرگذاری اغتشاش در ایجاد آشفتگی اقتصادی، مدعیان حمایت از وی همچنان از اغتشاشگران و فتنه‌گران حمایت می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه وطن امروز در این باره می‌نویسد: یکی از نکات قابل توجه در گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور، درباره اغتشاشات دی ماه بود: «دی ماه پارسال در ۵ دی تقریباً یک اعتراضاتی از یک شهری در ایران آغاز شد و سرایت کرد به شهرهای دیگر و این اعتراضات شرایط خودش را داشت که مردم ما می‌دانند؛ بعضی‌ها معترض و بعضی‌ها دنبال اغتشاش و سوء استفاده بودند اما هر چه بود، این اغتشاشات مهار شد و مردم احساس کردند که اگر اعتراض بحقی دارند، عده‌ای سوء استفاده می‌کنند و کاملاً مردم با دولت همکاری کردند.

این علامت مثبت فعالیت مردم و حضور مردم، به داخل علامت مثبت داد اما متأسفانه خارجی‌ها و مخصوصاً آمریکایی‌ها پیامی که دریافت کردند آن پیام را نگه داشتند و آن پیام این بود که فکر کردند با فشار بیشتر می‌توانند مشکلات اجتماعی و اقتصادی ما را افزایش دهند، لذا شما می‌بینید که ۲۲ دی ماه که ترامپ اعلام می‌کند اگر دیگران نیایند من به تنهایی از برجام خارج می‌شوم بعد از حوادث دی ماه در ایران است».


نکته قابل اهمیت در این سخنان روحانی اذعان وی به این موضوع است که اغتشاشگران و فتنه‌گران به دشمن گرا داده‌اند و موجب امیدواری دشمن در ضربه زدن به کشور شده‌اند و آشوب‌های آنها در مشکلات اقتصادی نیز مؤثر بوده است. رئیس‌جمهور برای این موضوع، اغتشاشات دی ماه ۹۶ را مثال زد، این در حالی است که هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند که فتنه سال ۸۸ از نظر ضربه‌ای که به کشور و منافع ملی وارد کرد، اصلاً قابل قیاس با اغتشاشات سال ۹۶ نبود، لذا با همین منطق آقای روحانی که معتقد است ترقه‌بازی عده‌ای در سال ۹۶ اینچنین موجب امیدواری دشمن شد، تصور کنید فتنه ۸۸ و خیانت‌هایی که عوامل و سران فتنه در سال ۸۸ به مردم و کشور کردند تا چه میزان موجب امیدواری دشمن شد و به دشمن گرا داد.


فتنه‌گران سال ۸۸- که برخی از آنها از حامیان آقای روحانی نیز هستند و برای پیروزی او در انتخابات «تکرار» می‌کردند- برای قربانی کردن منافع ملی پای خواسته‌های حزبی و جناحی خود هر آنچه را که برای‌شان ممکن بود انجام دادند و تا جایی که توانستند به کشور ضربه زدند و به تعبیر رهبرانقلاب «ایجاد اغتشاش کردند، مردم را به ایستادگی در مقابل نظام تا آنجایی که می‌توانستند، تشویق کردند- حالا تیغ‌شان نبرید؛ آن کاری که می‌خواستند نشد، این بحث دیگری است؛ آنها تلاش خودشان را کردند- زبان دشمنان انقلاب را و دشمنان اسلام را دراز کردند، جرأت به آنها دادند». آنها از هیچ اقدامی علیه کشور و منافع ملی فروگذار نکردند تا جایی که حتی از اینکه از دشمنان تابلودار مردم ایران بخواهند ایران را تحریم کنند هم ابایی نداشتند.


با وجود اینکه آقای روحانی به این واقعیت اذعان دارد که اغتشاش و فتنه تاچه میزان می‌تواند موجب امیدواری دشمن شود و به کشور ضربه بزند اما شاهدیم برخی حامیان آقای روحانی از کسانی که بیشترین نقش را در امیدوار کردن دشمن و گرا دادن به بیگانه برای ضربه زدن به کشور داشتند، همچنان دفاع می‌کنند!


اذعان صریح رئیس‌جمهور درباره خیانت عوامل فتنه و اغتشاش نسبت به کشور و مردم در حالی است که حامیان آقای روحانی و رسانه‌های مورد حمایت دولت آن هم در شرایطی که مردم با مشکلات جدی اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند هر روز به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند سران فتنه و عوامل آشوب در کشور را تطهیر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس