کد خبر 884613
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
رهبر انقلاب نمایه

آمریکا تا کنون در چهار زمینه با ایران وارد جنگ شده است که در هر چهار بُعد در مقابل ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش مشرق، خط حزب الله چهار جنگ آمریکا در عرصه‌های مختلف را از بیانات اخیر رهبر انقلاب منتشر کرده است:

۱. آمریکا امروز متمرکز شده بر جنگ اقتصادی با ما؛ جنگ نظامی نیست و نخواهد شد امّا جنگ اقتصادی هست. الان متمرکزند روی جنگ اقتصادی؛ چرا؟ چون از جنگ نظامی مأیوسند.

۲. از جنگ فرهنگی هم مأیوسند. ببینید... یک حرکت وسیع فرهنگی علیه کشور ما در دهه‌ی ۷۰ شروع شد؛ حالا شما نگاه کنید؛ متولّدین دهه‌ی ۷۰، امروز دارند می‌روند به‌عنوان مدافع حرم جان می‌دهند... چه کسی این را حدس می‌زد؟ در همان دورانی که آن تهاجم وسیع فرهنگی بود، این گل‌ها در بوستان جمهوری اسلامی شکفته شدند، این نهال‌ها روییدند، حججی‌ها درست شدند؛ پس ما در جنگ فرهنگی پیروز شدیم و دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد.

تکذیب جمله‌ تحریف شده منتسب به رهبر انقلاب/ اصل جمله رهبری چه بود؟



۳. در جنگ امنیتی ـ سیاسی هم ما پیروز شدیم. جنگ امنیتی ـ سیاسی‌شان سال ۸۸ و حوادث سال ۸۸ بود. برای آن حوادث سال‌ها زحمت کشیده بودند؛ آن‌جور حوادث یک‌ساعته و یک‌روزه که به وجود نمی‌آمد؛ چند سال برای آن زحمت کشیده بودند؛ ملّت ایران و نظام جمهوری اسلامی بر توطئه‌ی دشمن فائق آمد و پیروز شد.

۴. حالا دشمن بعد از شکستی که در جبهه‌ی فرهنگی خورده و در جبهه‌ی امنیتی خورده و در جبهه‌ی سیاسی خورده و در جبهه‌ی نظامی خورده، متمرکز شده روی جبهه‌ی اقتصادی... در جنگ اقتصادی هدف آمریکا ایجاد نارضایی است؛ هدفشان این است؛ می‌خواهند نارضایی ایجاد کنند بلکه بتوانند این نارضایی را به اغتشاش داخلی تبدیل کنند... دارند پول خرج می‌کنند، زحمت می‌کشند برای اینکه یک حادثه درست کنند، این‌جوری از آب درمی‌آید؛ ملّت به‌هوش است، ملّت بابصیرت است... بله، قضایای معیشت، مردم را فشار می‌دهد، خیلی‌ها هم اوقاتشان تلخ است، ناراضی‌اند، امّا زیر بار توطئه و خواست سیای آمریکا و فلان رژیم بدبخت روسیاه که ملّت ایران نمی‌رود! (۱۳۹۷/۰۵/۲۲)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    0 0
    خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما/ خامنه ای امام مرجع عالی مقام به لطف خود نگهدار /رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما/ بیماران و جانبازان شفا عنایت فرما/بیت المقدست را از دست صهیونستها آزادشان بگردان / آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس