کد خبر 884599
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
نوبخت نمایه

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت‌های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم بتوانیم به کمک بسته حمایتی، بار نوسانات بازار ارز را تا حد مقدور کاهش دهیم.

وی درخصوص برنامه تیم اقتصادی دولت برای بهبود فضای کسب و کار گفت: آنچه امروز به عنوان بهبود فضای کسب و کار مطرح می شود باید با توجه به مقتضیات زمان تحریم باشد.

نوبخت افزود: متاسفانه این روزها شاهد برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای تاجرانی بودیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند؛ انتظار داریم همان نرخ ارز دریافتی، کالا وارد و براساس همان قیمت باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: عملکرد برخی نشان داد که نیازمند پیگیری از سوی دستگاه‌های نظارتی هستند.

وی افزود: این نظارت‌ها و اقدامات می‌تواند بر فضای کسب و کار تاثیر منفی داشته باشد؛ امیدواریم به سرعت از این شرایط عبور کنیم و به ثبات برسیم.

این مقام مسئول درباره پاداش فرهنگیان نیز گفت: همانطور که هفته گذشته اعلام شد، ۱۲۰۰ میلیارد تومان به حساب ذینفعان واریز و ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیز از مطالبات گندمکاران پرداخت شد.

نوبخت اظهارداشت: فردا (پنجشنبه) یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس