کد خبر 884593
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
دروس تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفا حریق در مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه «دروس» خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی عصر چهارشنبه با اعلام یک مورد حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی در محله دروس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶:۳۸ بعد از ظهر به سامانه ۱۲۵ سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

ملکی در ادامه افزود: پس از اطلاع ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک نردبان بلند و تجهیزات کامل تنفسی به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل ملاحظه شد که حادثه در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه، ۱۸ واحدی که ۲ طبقه هم به عنوان زیرزمین مورد استفاده بود، در طبقه منهای ۲ تابلوهای برق دچار آتش سوزی شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود کابل و سیم برق زیاد در تابلو برق سبب دود زیادی در طبقات شده بود گفت: تقریبا همه کسانی که در آن ساعت در ساختمان حضور داشتند در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: در این عملیات تعدادی از آتش نشانان با حضور در طبقه منهای ۲ و گروه های دیگر نیز با دستگاه های تنفسی در  طبقات دیگر مشغول به هدایت افرادی که در طبقات دیگر قرار داشتند شدند و حدود ۴۰ نفر از افراد ساکن به کمک آتش نشانان به سلامت از طبقات خارج که از این تعداد حدود ۷ نفر کودک و نوزاد و خردسال بودند و برای کنترل سلامت اولیه مورد معاینه قرار گرفته و در حال حاضر با عملیات خوب آتش نشانان، آتش خاموش شد و ماموران در حال ایمن سازی و تخلیه محل هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس