کد خبر 884449
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
اشکان دژاگه

دژاگه به صحبت های خبرنگاری در خصوص حضورش در ایران واکنش تندی نشان داد.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی ایران که به تازگی با تراکتورسازی قراردادی منعقد کرده، طی پستی اینستاگرامی به وجود حواشی حضورش در ایران پرداخت. وی در این خصوص نوشت:

موقعی که یه خبرنگار بعد از یه بازی به این سختی از من میپرسه آقای دژاگه، اومدین به لیگ ایران برای استراحت کردن آیا این بی احترامی نیست؟! این سوال یه بی احترامی به لیگ ایرانه، یه بی احترامیه به تمام بازیکنای ایرانی و یه بی احترامیه به فدراسیون ایران و حتی بقیه خبرنگاران عزیز.

بهتون میگم دقیقا با این سوال منظور ایشون چی هستش که لِولِ لیگ ایران انقد بده که من اومدم اینجا استراحت کنم و این واقعا درد داره!!!!! خب الان من یه سوال دارم! آیا من بی احترامی کردم که دارم فقط فوتبال بازی می کنم و مردم ممکنه تتو های منو ببینن؟ یا ایشون که این سوالو میپرسن.

ولی یه چیزی که من از پدر و مادرم یاد گرفتم تو زندگیم اینه که احترام بزارم به هر آدمی تو این دنیا و به هر قانونی، و اینکارم ایندفعه میکنم و احترام میزارم!!!!! و باور کنید که حتی منو قوی ترم میکنه یه چیزم لطفا فراموش نکنید که من هردقیقه که تو زمین فوتبال عرق میریزم به عشق پرچم ایران لطفا الانم دیگه بزارید من تمرکز کنم به کارم و بزارید فوتبال بازی کنم. مرسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    46 13
    اینم اینجا وحشیش میکنن برمیگرده اونور یه جا رو میترکونه
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    0 0
    اگه بازیکن استقلال یا پرسپولیس بودی خبری از این چیزا نبود اینا این کارو میکنن چون بازیکن تراکتورسازی هستی همین
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    دمت گرم اشکان جان به امید موفقیت روزافزون شما از طرف داران تراکتور سازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس