کد خبر 884336
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
استقلال

از زمان تصدی مدیریت استقلال توسط امیرحسین فتحی حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه در رسانه‌ها بسیار کمرنگ شده است.

به گزارش مشرق، یکی از معضلات باشگاه استقلال در سالهای گذشته مصاحبه‌های غیر کارشناسانه و غیرمسئولانه برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه بود. مصاحبه‌هایی که معمولا در کمال ناهماهنگی با مدیر مجموعه صورت می‌گرفت و پیامدهای ناگواری برای این باشگاه داشت.

حتی یکی از این مصاحبه‌ها با واکنش AFC مواجه شده بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال مصاحبه غیر مسئولانه حسن زمانی وی را با جریمه نقدی جریمه کرد. جریمه‌ای که در زمان مدیریت افتخاری اعمال شد و مشخص نشد این جریمه از حساب باشگاه پرداخت شد یا خود فرد متخلف اقدام به پرداخت آن نمود.

با نشستن امیرحسین فتحی روی کرسی مدیریت باشگاه استقلال این معضل تاحدودی مرتفع شد تا همصدایی در باشگاه استقلال ایجاد شود. بعد از مدیریت فتحی در این باشگاه، وی نسبت به اولین مصاحبه حسن زمانی واکنش نشان داد و در رسانه ملی صحبت های وی را که در خصوص احتمال کناره گیری استقلال از لیگ برتر بود را رسما تکذیب کرد و این صحبتها را نظر شخصی دانست و فاقد وجاهت قانونی از سوی باشگاه دانست.

این برخورد فتحی باعث شد تا آن آخرین حضور حسن زمانی در رسانه‌ها باشد. نه تنها زمانی، حتی ملکی رییس جدید هیات مدیره استقلال هم حضورش در رسانه ها کمرنگ شد.

امیرحسین فتحی که با نظر مستقیم وزیر ورزش وارد هیات مدیره استقلال شد و سپس مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفت، خیلی زود تیم مدیریتی خودش را در باشگاه جمع کرد و امور این باشگاه را شخصا پیش برد. شاید برگ برنده بزرگ امیرحسین فتحی در استقلال همین کمرنگ شدن هیات مدیره و عدم حضور آنها در رسانه‌ها بود. اتفاقی که شاید اگر زودتر روی می‌داد هنوز افتخاری مدیرعامل استقلال بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس