کد خبر 884261
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در پرونده موسوم به ۴۰۰۰ روز جمعه بازجویی شود.

به گزارش مشرق به نقل از کانال ۲ رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو روز جمعه برای آخرین بار در خصوص پرونده ۴۰۰۰ تحت بازجویی قرار خواهد گرفت.

پرونده ۴۰۰۰ مربوط به تخلفاتی در وزارت ارتباطات و شرکت بِزِک است که افرادی از جمله شائول الویچ از سهامداران این شرکت را درگیر خود کرده است. نتانیاهو نیز یکی از متهمان این پرونده است که پلیس در حال تحقیق در مورد آن است.

بیشتر بخوانید:

از فساد سران پیشین اسرائیل تا فساد و رسوایی نتانیاهو و همسرش

بنیامین نتانیاهو سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی (از ۱۸ ژوئن ۱۹۹۶ تا ۶ ژوئیه ۱۹۹۹ و از ۱ آوریل ۲۰۰۹ تاکنون) است که از ژانویه ۲۰۱۷، به طور جدی و عمومی در دو پرونده فساد مالی موسوم به پرونده ۱۰۰۰ (دریافت هدایای غیرقانونی) و ۲۰۰۰ (زد و بند با ناشر روزنامه یدیعوت آحارنوت) از سوی پلیس اسرائیل مورد بازجویی قرار گرفت. سپس در ۳ آگوست ۲۰۱۷  پلیس برای اولین بار اتهام نتانیاهو در پرونده ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ را تائید کرد و بلافاصله در ۴ آگوست ۲۰۱۷ رئیس دفتر اسبق نتانیاهو به نام «آری هارو» با دادستان پرونده مطروحه توافق کرد که به عنوان شاهد علیه نتانیاهو شهادت دهد.

 شایان ذکر است که پرونده‌های دیگری موسوم به «پرونده ۳۰۰۰ » مربوط به خرید زیردریایی دلفین بدون کسب اجازه از کنست و ارتش و همچنین دریافت کمک مالی از «آرنارد میمران» بزرگترین مفسد اقتصادی فرانسه نیز در مورد نتانیاهو مطرح است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    5 0
    چقدر اینها کافرن.نخست وزیرشون رو بازجویی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس