کد خبر 88364
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹

منابع خبری از گزارش محرمانه ای درباره نقض حقوق بشر در سرزمینهای اشغالی خبر دادند که طی آن اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی را به نژادپرستی علیه ساکنان اصلی این سرزمینها متهم کرده است.

به گزارش مشرق ،مهر نوشت : منابع خبری از گزارش محرمانه ای درباره نقض حقوق بشر در سرزمینهای اشغالی خبر دادند که طی آن اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی را به نژادپرستی علیه ساکنان اصلی این سرزمینها متهم کرده است.

 در این گزارش محرمانه 27 صفحه ای که خبرگزاری فرانسه نسخه ای از آن را به دست آورده، آمده است : در حالی که جامعه جهانی به طور قابل ملاحظه ای متمرکز بر روند صلح فلسطینی ها و اسرائیل(روند به بن بست رسیده سازش) است ما باید رفتار اسرائیل با اقلیتها(اعراب ساکن مناطق اشغالی) را به عنوان نکته اصلی ببینیم.

در این گزارش همچنین آمده است : اعرابی که در اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) زندگی می کنند از نظر درآمد، دسترسی به مسکن، آموزش، و زمین، بسیار بدتر ازغیر اعرابی هستند که در آنجا زندگی می کنند.

این گزارش که تهیه آن به تاریخ ماه نوامبر سال 2011 باز می گردد عنوان می کند که سیاستهای امنیتی اسرائیل به روشنی اعراب را هدف قرار داده است.

خاطر نشان می شود پیشتر رسانه ها از برنامه گسترده رژیم صهیونیستی برای اخراج اعراب ساکن مناطق اشغالی به ویژه از منطقه النقب و توسعه شهرکهای صهیونیست نشین خبر داده بودند، همچنین گسترش شهرکها در بیت المقدس اشغالی با اخراج اعراب ساکن این شهر نیز همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس