کد خبر 882697
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
بن زاید

فعال مشهور سعودی که هر از چندگاهی اسرار و مسائل پشت پرده خاندان سعودی را برملا می‌کند، اخیرا از آنچه «تغییر پولونیومی» در امارات خوانده بود، سخن گفت.

به گزارش مشرق، فعال توئیتری سعودی با عنوان مجتهد که چند روز پیش از تغییر بزرگ در امارات خبر داده بود،از آنچه «تغییر پولونیومی» در امارات خوانده بود، حرف زد.

به گفته فعالان در فضای مجازی که اظهارنظرهای مجتهد را دنبال می‌کنند، منظور وی از تغییر پولونیومی، «ترور خلیفه بن زاید رئیس امارات به دستور محمد بن زاید ولیعهد وی از طریق ماده سمی پولونیوم» است.

فعالان افزودند یکی دیگر از اهداف بن زاید تغییر مدیریت امارات از سیستم فدرالی به سیستم مرکزی پس از آنکه وی به عنوان حاکم امارات منصوب شود و تمام ارکان قدرت را به دست بگیرد.

برخی  دیگر از فعالان درباره منظور مجتهد از تغییر پولونیومی در امارات گفته‌اند منظور از شخصی که بن زیاد به دنبال حذف وی و رهایی از شر اوست، حاکم دبی یعنی محمد بن راشد آل مکتوم است.

مجتهد پیش بینی کرده بودکه «کودتای نرمی به شیوه پولونیومی» رخ خواهد داد که اشاره وی به حادثه ترور الکساندر لیتیوینکو جاسوس سازمان اطلاعات روسیه با ماده پلونیوم در سال 2006 است که گزارش‌های انگلیسی اعلام کرده‌ بودند که ترور وی شاید با موافقت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه صورت گرفته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس