کد خبر 882510
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
پور ابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما موارد مربوط به آقای ربیعی را بعد از این موضوعات اخیر مطرح شده،‌ پیگیری می‌کنیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهام‌زنی‌های روز گذشته در صحن علنی مجلس(روز استیضاح علی ربیعی وزیر کار) اظهار داشت: در خصوص مسائلی که روز گذشته در مجلس گذشت،‌ شاهد یک سری مسائل و موضوعاتی بودیم چه از طرف وزیر معزول و چه از طرف برخی نمایندگان به بیان برخی موضوعاتی پرداخته شده که لازمه آنها این است که به اثبات برسند و بررسی شوند.

وی افزود: درباره مسائلی که وزیر در رابطه با بنده صحبت کرد آقای لاریجانی در جلسه هم توضیح داد که اصلا اطلاعات غلطی را به اشتباه مطرح و اطلاعات ناصحیحی را ارائه کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اما این موارد و موضوعاتی که در جلسه روز گذشته مطرح شد به این دلیل بود که معمولا برخی علاقمندند در یک فضایی جنگ روانی ایجاد کنند؛‌ طبیعتا انتظار ما این بود و البته اقدام ما این است که این مسئله را به شکل ویژه پیگیری کنیم.

پورابراهیمی در ادامه تصریح کرد: ما موارد مربوط به آقای ربیعی را بعد از این موضوعات اخیر مطرح شده،‌ پیگیری می‌کنیم یعنی هفته آینده کلیه موارد اتهام زنی او علیه نمایندگان چه درباره بنده و چه موارد مطروحه را به صورت جداگانه به دادگاه شکایت خواهیم کرد.

وی همچنیم یادآور شد: به نظر من آغاز بررسی تخلفات اقتصادی وزیر سابق تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بعد از عرل او انجام خواهد شد و ما تلاش خود را خواهیم کرد تا پرونده کاملا مبسوطی از تخلفات اقتصادی وزیر کار و اقداماتی که درباره نمایندگان صورت دادند را در دادگاه ارائه کنیم و ریز این پرونده را پیگیری کرده و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی افزود: در خصوص مواردی که نسبت به نمایندگان مطرح شده همانگونه که لاریجانی هم عنوان کرد هر چه سریع‌تر جلسه هیأت رفتار نمایندگان تشکیل شود و کلیه موارد اتهامی که با نمایندگان مجلس ارتباط دارد در آنجا مورد بحث قرار گیرد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: طبیعتا انتظار این است که ریز گزارش این موضوعات را هم به اطلاع نمایندگان و بخشی هم که لازم است به اطلاع اصحاب رسانه هم رسانده شود.

وی برهمین اساس اضافه کرد: بنابراین ما دو موضوع را پیگیری می‌کنیم؛‌ یکی اینکه مسئله مربوط به موارد مرتبط با هیأت نظارت بر رفتار نمیاندگان و موضوع بعدی هم بحث بررسی ادعاهای خلاف واقع و کذب آقای وزیر و تخلفات اقتصادی او در طول سال‌های اخیر است که طبیعتا از سوی دستگاه‌ قضایی خارج از مجموعه مجلس پیگیری خواهد شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: من فکر می‌کنم این دو بحث را باید به شکل جامع و کامل پیگیری کرد که کسی به خود اجازه ندهد در مجلس شورای اسلامی فضای حاشیه‌ای ایجاد کند و پرتو فضای حاشیه‌ای بخواهد امور و کارهای خود را پیگیری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس