حسین توکلی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: ۱۰۷ هزار و ۹۴۱ نفر از اداوطلبان مجاز کنکور تاکنون برای انتخاب رشته اقدام کردند.

به گزارش مشرق، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه اولیه داوطلبان کنکور بر روی سایت سازمان سنجش است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز شنبه‌ ۲۰ مرداد ماه فرصت دارند تا برای انتخاب رشته اقدام کنند. 

وی افزود: تا ۸ صبح امروز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ماه تعداد ۱۰۷ هزار و ۹۴۱ نفر از داوطلبان مجاز برای انتخاب رشته خود اقدام کردند. 

توکلی گفت: داوطلبان باید برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده دفترچه راهنما را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند و پس از ان رشته‌های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند. 

وی اظهار داشت: همچنین سامانه انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با پرداخت اعتباری ۶ هزار تومان از این سامانه برای مشاوره انتخاب رشته مشاوره کنند. 

به گفته وی افرادی که در کنکور ثبت‌نام کرده بودند ولی نتوانسته بودند در جلسه حاضر شوند و  افرادی که حتی ثبت‌نام هم نکرده بودند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی را (بدون آزمون) انتخاب کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس