تروریست بازداشتی

متهمان حادثه تروریستی کردستان و خوزستان که اقدامات تروریستی آنها از سوی سربازان گمنان امام زمان (عج) خنثی شد از اهداف و نوع عملیات خود گفتند.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

یکی از متهمان بازداشت‌شده در کردستان طی اعترافاتی اظهار داشت: به ما گفتند که می‌خواهیم به ایران تیم بفرستیم و تو هم یکی از افرادی هستی که باید در این عملیات شرکت کنی.

وی افزود: ما را به اردوگاه بردند و کاک‌سید گفت شما به آنجا می‌روید و هر چیزی که دنبال شما آمد چه ماشین سپاه، نیروی انتظامی و یا آگاهی را مورد هدف قرار می‌دهید.

این متهم تصریح کرد: ما را به وسیله کولبران از مرز رد کردند و ما به سقز آمدیم و تصمیم گرفتیم در سقز عملیات کنیم و به آگاهی نارنجک زدیم و هنگام فرار به سمت میدان دستگیر شدیم.

یکی دیگر از متهمان بازداشت‌شده در خوزستان نیز اظهار داشت: ۴ سال در پیشمرگه بودم تا اینکه هفته پیش مأموریتی برای من انتخاب کردند.

وی افزود: با مهمات جنگی داخل شدیم و شب دوم مقر آگاهی را مورد هدف قرار داده و عملیات را آنجا صورت دادیم و با نارنجک و اسلحه به آنها شلیک کردیم و پس از اتمام عملیات از سوی مأموران دستگیر شدیم.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس