کد خبر 882376
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان جلسه‌ای را با روزبه‌ چشمی برگزار کرد.

به گزارش مشرق، تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در زمین مجموعه صنایع دفاع برگزار شد.

* قرار بود تمرین تاکتیکی استقلال پشت درهای بسته برگزار شود اما وقتی شفر سرمربی استقلال متوجه شد که امروز روز خبرنگار است از مدیر رسانه‌ای استقلال خواست تمرین با حضور خبرنگاران برگزار شود.

* مربیان و بازیکنان استقلال با دیدن خبرنگاران امروز را به آنها تبریک گفتند.

* پیش از آغاز تمرین کادر فنی جلسه‌ای با بازیکنان برگزار شد که این جلسه به مدت ۲۰ دقیقه طول کشید.

* الحاجی‌ گرو بازیکن نیجریه‌ای و جدید تیم استقلال که امروز قراردادش را با استقلال امضا کرد برای نخستین بار در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. این بازیکن مورد استقبال شفر و همچنین بازیکنان قرار گرفت.

* قبل از اینکه تمرین استقلال به طور رسمی آغاز شود وینفر شفر همه بازیکنان را دور هم جمع کرد و به خبرنگاران گفت که قصد دارد برای آنها صحبت کند. او در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد که نمی‌دانسته چنین روزی به نام خبرنگار در ایران وجود دارد.

سرمربی استقلال در ادامه به بازیکنان اشاره کرد که آیا صحبتی دارند یا نه. پژمان منتظری و مهدی رحمتی به نمایندگی از بازیکنان برای خبرنگاران آرزوی موفقیت کردند. سپس دروازه‌بان استقلال از بازیکنان خواست که برای خبرنگاران حاضر در محل تمرین دست بزنند.

* هنگامی که شفر برای خبرنگاران صحبت می‌کرد مهدی رحمتی با برخی از خبرنگاران شوخی می‌کرد.

* تمرین با گرم کردن بازیکنان زیر نظر بیژن طاهری آغاز شد و سپس بازیکنان به کارهای تاکتیکی پرداختند.

* پیش از آغاز تمرین ساشا پسر شفر ابتدا با اصغر حاجیلو سرپرست تیم صحبت کرد و سپس در وسط زمین با حسین حیدری بازیکن جوان آبی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت. در سوی دیگر وینفر شفر جلسه طولانی با روزبه‌ چشمی برگزار کرد و سپس این بازیکن به تمرین اختصاصی پرداخت.

* پس از اینکه بازیکنان آیتم گرم کردن را پشت سر گذاشتند در وسط زمین بازی آقاوسط بدون توپ را انجام دادند که شور و حال خاصی به تمرین داده بود. نکته قابل توجه این که هر کسی که در وسط قرار می‌گرفت باید برای بازیکنان به حرکات موزون می‌پرداخت. اولین قرعه هم به نام الحاجی‌ گرو افتاد و این بازیکن که برای نخستین بار در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کرد از این آیتم خوشش آمده بود و به حرکات موزون پرداخت. از دیگر نکات قابل توجه این آیتم صمیمی شدن گرو با بازیکنان بود به طوری که آبی‌پوشان خیلی زود با او ارتباط نزدیکی پیدا کردند.

* زمانی که بازیکنان دست می‌زدند تا الحاجی گرو به حرکات موزون بپردازد وینفرد شفر که در حال مصاحبه با خبرنگاران بود به یکباره با دیدن گرو به خبرنگاران گفت که یکی از تاکتیک‌های ساختن تیم همین کار است.

* از خبرنگاران حاضر در محل تمرین پذیرایی شد. همچنین وینفر شفر به کنار زمین آمد و عکس یادگاری با همه خبرنگاران و عکاسان انداخت.

* پس از گذشت ۴۵ دقیقه از تمرین از خبرنگاران و عکاسان خواسته شد به دلیل برگزاری تمرینات تاکتیکی محل تمرین را ترک کنند.

  استقلال روز جمعه در هفته سوم لیگ برتر ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    0 0
    استقلال سوراخه
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    0 0
    فقط اعدام ....!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    0 0
    صد تا از این بازیکنها را هم بیاره بازهم استقلال سوراخه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    0 0
    استقلالی های جلف رقاص !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس