کد خبر 881966
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
رضا اردکانیان نمایه

وزیر نیرو گفت: ما امروزه وارد دوران توامان مدیریت عرضه و تقاضا شده‌ایم که یکی از الزامات اصلی موفقیت این دوران ارتباط بیشتر با مشترکان و مخاطبان خدمات است.

به گزارش مشرق، رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار با تاکید بر اینکه وزارت نیرو در حال تبدیل به وزارتخانه‌ای ناطق است، عنوان کرد: ما امروزه وارد دوره مدیریت عرضه و تقاضا به طور هم‌زمان شده‌ایم که یکی از الزامات اصلی موفقیت این دوران ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان است که رسانه‌ها اصلی‌ترین پل ارتباطی بین وزارت نیرو و مصرف‌کنندگان هستند.

بیشتر بخوانید:

طعنه وزیر نیرو به قیمت غیرواقعی آب شرب

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه همگی ما گرفتار نوعی از بدمصرفی هستیم، گفت: فصل مشترک این بدمصرفی در استفاده نادرست از وقت و زمان در میان تمامی بخش‌های کشور است و استفاده مناسبی از این منبع تجدیدناپذیر نداریم.

وی بر لزوم استفاده صحیح از منابع انسانی تاکید کرد و گفت: کشور ما تبدیل به جامعه‌ای شده که بهترین نیروهای خود را شناسایی و از آن‌ها استفاده می‎‌کند، ولی سوال اینجاست که زمان در اختیار این نیروها چگونه مصرف می‌شود.

وزیر نیرو رسانه‌ها در تسهیل رفتار دستگاه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر تربیت صحیح در مورد مصرف منابع در اختیار نداشته باشیم، مطمئنا تولیدات و دستاوردهای جدید ما دچار بدمصرفی خواهد شد و راندمان بهره‌وری کافی را به همراه نخواهد داشت.

اردکانیان در پایان گفت: وزارت نیرو در تلاش است تا با توجه به دوران فعلی کشور و شرایط و سیاست‌های دولت، اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه چشم‌انداز به سمتی حرکت کند که با برون سپاری وظایف و واگذاری‌های انجام داده، نقش خود را در یک ساختار چابک نظارت کننده و تسهیل کننده خلاصه کند و در جایگاه یک سازمان حمایت کننده از مصرف کنندگان قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس