فدراسیون فوتبال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص حادثه رخ داده در کشور گرجستان برای ۲ نفر از نوآموزان فوتبال که از استان یزد اعزام شده بودند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، باتوجه به اخبار واصله در خصوص حادثه رخ داده در کشور گرجستان برای ۲ نفر از نوآموزان فوتبال که از استان یزد اعزام شده بودند، از سوی کمیته اخلاق مقرر شد حراست فدراسیون فوتبال و همچنین هیات فوتبال استان یزد ضمن  پیگیری و بررسی موضوع با قید فوریت، اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

همچنین هیات فوتبال استان تهران مکلف شد ظرف دو هفته آینده کلیه مدارس غیرمجاز فوتبال را شناسایی و اقدامات قانونی لازم جهت پلمب و تعطیلی این مدارس را به عمل آورد.

کمیته اخلاق به خانواده‌ها و نوآموزان فوتبال هشدار و اطلاع می‌دهد که ضمن دقت و بررسی لازم و دقیق هنگام ثبت نام فرزندان خود از قانونی بودن و داشتن مجوز فعالیت مدارس و مجموعه‌های فوتبال مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورتی که با موارد و فعالیت‌های غیرقانونی توسط مجموعه‌های فوتبالی و مدارس فوتبال نظیر برگزار کننده تور و تورنمنت‌های داخلی و خارجی روبرو شدند سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۴۷۳۸۴۰۲- (۰۲۱) به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گزارش کنند.

مدرسه فوتبالی در یزد اقدام به برگزاری یک اردو در کشور گرجستان می‌کند و مبلغی را هم از ورزشکاران به عنوان هزینه دریافت کرده و نوجوانان را به کشور گرجستان می‌برد. در جریان این سفر دو ورزشکار نوجوان یزدی در رودخانه غرق می‌شوند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس