کد خبر 881719
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از تصمیم ترامپ در بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران از اتحادیه اروپا خواست مذاکره با تهران را متوقف کرده به آمریکا بپیوندد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام دونالد ترامپ مبنی بر بازگراندن تحریم‌ها علیه ایران استقبال کرد.

وی در یک پیام ویدئویی گفت: من از ترامپ و دولت آمریکا برای بازگرداندن تحریمها علیه ایران قدردانی میکنم. این یک لحظه مهم برای اسرائیل، برای آمریکا و همه جهان است و باعث می‌شود ایران رفتارهای تهاجمی در منطقه و تسلیح کردن خود را متوقف کند. من از کشورهای اروپایی نیز می‌خواهم به این حرکت بپیوندند، اکنون زمان آن است که مذاکره را متوقف کنند. اکنون زمان عمل است. این دقیقا کاری است که آمریکا انجام داده است و دقیقا کاری است که اتحادیه اروپا باید انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

فرصت‌طلبی نتانیاهو در زمانه «ترامپ»

دولت آمریکا که اردیبهشت‌ماه از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 به طور غیرقانونی خارج شده بود مرحله اول تحریم های یکجانبه علیه تهران را از سه شنبه 15 مردادماه وارد فاز اجرایی کرده است.

پیش از نتانیاهو چندین وزیر صهیونیست نیز از فرا رسیدن زمان بازگشت تحریم ها علیه مردم ایران ابراز خشنودی کرده بودند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    3 6
    ایران باید به اندازه ی تحریم های آمریکا سطح تعهدات برجامی خودش رو کاهش بده که یه پیام درست به این انگل و سایر دشمنان ایران مخابره بشه. اگر این کار رو انجام قطعا هم قدرت خودمون رو نشون دادیم و هم حساب کار دست این احمق ها می یاد! (که ایران برنامه ای برای تسلیم شدن نداره)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس