خبر ویژه

تبلیغات چهره‌های دولت همچنان که جشن تولد برجام را عمدا به فراموشی سپردند و در سکوت سپری نمودند، تولد یک سالگی دولت را نیز جشن نگرفتند و بی‌سر و صدا عبور کردند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش جهان نیوز معمولا دولت‌ها پس از اینکه دوره یک‌ساله‌شان تمام می‌شود برای وحدت طرفداران و یادآوری پیروزی‌شان جشن می‌گیرند. خصوصا دولت‌هایی که بسیار بر روی تبلیغات سیاسی اهتمام دارند سعی می‌کنند با گرفتن جشن تولد یک سالگی میان طرفدارانشان انسجام سیاسی جناحی ایجاد کنند. اما چه شد که دولت دوازدهم جشن یک سالگی خود را فراموش کرد و اصلا کسی به فکر طرح این موضوع نیفتاد و روزنامه‌های طرفدار این جریان نیز اقدامی حتی تبلیغاتی در این خصوص نکردند. روزنامه‌هایی که دست کم پروپاگاندای سیاسی را خوب بلدند.


واقع مطلب این است که اصلا به یک‌سالگی نرسیده انتقادات به روند و عملکرد دولت دوازدهم آن هم میان طرفداران دولت آنقدر زیاد شد که مجال پرداختن به این نوع تبلیغات سیاسی را نداد. تا به اینجا چند موج «پشیمانیم» آن هم از سوی سلبریتی‌های طرفدار دولت را شاهد بودیم. تشدید افزایش سرسام‌آور قیمت دلار که در تاریخ کشور بی‌سابقه بود و به راحتی رکورد پنج رقمی ۱۰ هزار تومان را شکست آنقدر برای مردم سنگین بود که دولتمردان دیگر به فکر چنین تبلیغات‌هایی نمی‌افتند و در این شرایط مطرح کردن این موارد بیشتر باعث انتقاد و انزجار بیشتر می‌شود. در واقع اوضاع حتی برعکس هم شد و در اولین ضیافت رئیس جمهور در ماه مبارک رمضان شاهد تحریم آن از سوی سلبریتی‌ها بودیم و حتی این مسئله به مواجهه طرفداران دولت و دولتمردان نیز کشید.


در واقع دولت دوازدهم دولت رکوردهای تاریخی جالبی است اما یکی از رکوردهای این دولت را می‌توان رکورد پشیمانی طرفداران دولت آن هم چند ماه از عمر آن نگذشته به حساب آورد. البته برخورد دولتمردان با سلبریتی‌ها و طرفدارانش نیز اصلا خوب نبوده است. «محمدباقر نوبخت» سخنگویی که بیشترین انتقادات به حضور او در دولت وجود دارد، در همان زمان در پاسخ به انتقادات بیان کرد که «اصلا کی شما  رای داده‌اید؟».


از سوی دیگر جشن یک سالگی برای دولت بیشتر به تشدید مشکلات تبدیل می‌شد. نه برجام به سرانجام رسید، نه تحریم‌ها رفتند، گشایش اقتصادی ایجاد نشد، محیط‌زیست کشور بیشتر با مخاطره روبه‌رو شد، وضعیت زندگی مردم با افزایش قیمت دلار و طلا بدتر شد و موضوع اشتغالی که رئیس جمهور وعده آن را برای جوانان داده بودند،‌ نه تنها عملی نشد بلکه شاهد بیکاری بیشتر و همچنین تعطیل شدن بسیاری از کارگاه‌های صنعتی و کارخانه‌ها بوده‌ایم، عزت به پاسپورت ایرانی بازنگشت و... .


همه این‌ها در کنار زیست اشرافی برخی از مدیران دولتی و بی‌اعتنایی به افکار عمومی تبدیل به انتقاد به دولت شده است. مردم با این شرایط دولتمردان و رسانه‌های طرفدار دولت با همه تبحری که در تبلیغات و پروپاگاندای سیاسی دارند بی‌سر و صدا از جشن یک سالگی دولت و جشن سالگرد برجام (۲۳ تیرماه) و .... گذشتند تا مردم را به یاد وعده‌های جابه‌جا شده با مشکلات بیشتر نیندازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    6 0
    خفت آورترین قرار داد ایران که با خنده های بسیار سخیف، آبرویمان را به فنا داد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس