حسن بیگی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت اطلاعات باید با شرکت غیرمجاز صدور روادید در تهران برخورد و فعالیت آن را متوقف کند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده دامغان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فعالیت غیرمجاز یک دفتر صدور ویزای کشورهای اروپایی در تهران اظهار داشت: آنطور که گزارش شده، این شرکت به جای امر صادرات و واردات که مجوز آن را دارد، اقدام به صدور روادید می‌کند که این موضوع باید از سوی دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قرار بگیرد.

حسن‌بیگی با بیان اینکه هم عرف کشورها و هم ضرورت اداری و امنیتی کشور اقتضا می‌کند که دفتر صدور ویزا با اخذ مجوز و و زیر نظر وزارت خارجه و دستگاههای نظارتی دیگر باشد، تاکید کرد: اگر تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان اقتصادی کشور توسط این دفتر صحت داشته باشد و نظارتی روی آن نباشد، باید سریعا تعطیل شود.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اطلاعیه وزارت خارجه مبنی بر اینکه نظارتی روی دفتر میدان هروی ندارد، خاطرنشان کرد: وزرای خارجه و اطلاعات باید به جهت اهمیت و حساسیت موضوع، تا جوانب آن را بررسی و با آن برخورد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: وزارت اطلاعات باید نسبت به برخورد با این شرکت که به صورت غیرمجاز فعالیت دارد اقدام کند تا مشکلاتی به واسطه فعالیت آن از جهات مختلف متوجه کشور نشود چراکه کسب اطلاعات شخصی و همچنین اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی افراد برای صدور روادید از سوی این شرکت می‌تواند از نظر امنیتی مشکلاتی را برای کشور و مردم به وجود آورد.

حسن‌بیگی گفت: وضعیت خاص اقتصادی و بین المللی امروز کشور به گونه ای است که با احساس خطر از خروج بانک اطلاعاتی فعالان اقتصادی و سایر اقشار خاص کشور از طریق این دفتر، موضوع باید به فوریت مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا US ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    0 0
    اقا ما يه ابميوه فروشي مي خواستيم باز كنيم از صد تا نهاد امدن پدر ما رو دراوردن اين چطور ممكنه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس