سردار پاکپور نمایه

فرمانده نیروی زمینی سپاه درخصوص شهادت 11 تن از بسیجیان و نیروهای سپاه، گفت: تروریستها در هر نقطه ای از جمله اردوگاهشان در شمال عراق که باشند هدف انتقام ما خواهند بود.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای سپاه در حادثه تروریستی مریوان که در تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه از سالهای گذشته در مناطق عملیاتی شمال غرب وجنوب شرق تعداد زیادی از بسیجیان بومی و پاسداران خود را برای ایجاد امنیت پایدار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پاکپور با اشاره به نقش این بسیجیان در ایجاد امنیت در این مناطق گفت: در اوایل سال گذشته ۲۱ نفر از داعشی ها را در منطقه غرب کشور به هلاکت رساندیم که اگر به داخل کشور نفوذ می کردند معلوم نبود امنیت کشور به کجا کشیده می شد.

پاکپور افزود: در همین سال ۹۷ با توجه به دشمنی های استکبار جهانی تمام گروه هایی که حتی اردوگاه نشین بودند در کشورهای هم جوار مانند اقلیم شمال عراق همه شان فعال شدند اما علی رغم فعال شدن همه گروه های تروریستی، ما کمترین ناامنی را در منطقه داریم که به بهای همین خون شهدا بدست آمده است.

وی تصریح کرد: این شهدا هستند که در مرز دفاع می کنند و اجازه نفوذ را به عناصر تروریست نمی دهند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: همین گروهی که اخیرا ۱۱ تن از برادران ما در درگیری با آنها به شهادت رسیدند در اوایل سال گذشته ۱۲ نفر از آنها در یک‌ جا در منطقه ازگله استان کرمانشاه به درک واصل شده بودند و تعداد زیادی نیز از همین گروه در سال ۹۷ در غرب و شمالغرب به هلاکت رسیدند.

پاکپور گفت: در جنوبشرق کشور نیز هفته ای نیست که چهار تا پنج بار با عناصر تروریست درگیر نشویم.

وی با اشاره به شهادت ۲۸ نفر از نیروهای مرزبانی در چهار ماه ابتدای امسال اظهار داشت: به بهای خون همین شهداست که امنیت در کشور ما برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: درخصوص اقدام اخیر در مریوان نیز همه باید بدانند که انتقام ما کوبنده است. مکان و زمان آن را کسی نمی داند اما در هر نقطه ای از جمله اردوگاهشان در شمال عراق که باشند انتقام ما قطعا کوبنده خواهد بود.

پاکپور افزود: تروریستها در همه مرزهای ما فعال شده اند و بیشترین هجمه را از اواخر سال ۹۶ تاکنون داشته ایم اما شاهد هستید که با آمادگی نیروهای مسلح هیچگونه نفوذی نداشته اند و حتی شهرهای مرزی ما نیز از امنیت بالایی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    29 15
    مشرق چرا اسم این گروه ها که همه زیر مجموعه پ ک ک از جمله پژاک و گروههایی مثل کومله و دمکرات هستند را ذکر نمیکنی؟میترسی آریایی پرستها ناراحت بشن؟
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      13 14
      برو جاسوس تو کشور خودت نظر بده
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      14 5
      جاسوس تو پژاکی هستی که میسوزی
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      6 1
      ما آریایی هستم و به خاطر نژاد نباید گروههای تروریست ساکن قندیل را که آنها هم آریایی هستند را ناراحت کنیم.گویا در قرن 21با وجود تاکید پیامبر مبنی بر ملاک برتری که همانا تقواست،این تروریستها هنوز توهم نژادی و قومی دارند.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    18 6
    افرین. خدا قوت
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    12 7
    موافقم باید حرکت های تند و طوفانی را آغاز کرد و درخشید در صحنه های نبرد آتشین
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    13 5
    تنگه که ببنیدیم تازه باید در مرزها با منافقین جنگ کینم. مرزها را ببنیدیم باید در سوریه و یمن عراق جنگ کنیم . آن را هم پیروز شویم باید در جنگ داخلی . تازه در کنار آن باید در سازندگی به دولت کمک کنیدو از توان مهندسی نظامی برای کمک به مردم محروم هزینه کنید . خلاصه سپاه خیلی وظیه دارد
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    15 13
    تنها راهش استفاده از بمبهای شیمیایی و نابود کرده همه روستاها و شهرهای آنها است
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      5 0
      دستور اكيد صادر شد شما اسب دواني نشويد
  • AE ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    19 9
    البته منظور از شمال عراق،اقلیم کردستان عراق و به خصوص کوه های قندیل است.این توهم کشور شدن باعث تمام این تروریست پروری و صادرات تروریست به سایر کشورها بوده و است.الان هم برای تشکیل اقلیم دیگری در شمال سوریه در جهت نقشه اصلی که همانا خاورمیانه جدید است در تلاشند.اگر شمال سوریه نیز خودمختار شود باید منتظر آشوب در سایر کشورها برای تجزیه طلبی و تشکیل کشور جعلی دیگر برای خروج رژیم صهیونیستی از انزوا باشیم
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    8 2
    در کوه ها از اسب و قاطر استفاده کنید ماشین فایده ندارد
  • عباس IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    2 5
    الا انّ نصر الله قریب
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    26 1
    مرگ بر کومله پژاک و پ ک ک و زیر شاخه های اون مرگ بر پانکردیسم های تجزیه طلب
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    11 9
    پان آریایی های تروریست وحشی پست کوهی پان کرد باید نابود بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس