شهید و شهادت - لاله - تشییع

حجت الاسلام محمددوست گفت: روزگاری خاکریز دفاع ما در خیابان‌های تهران بود، اما امروز در بیخ‌ گوش اسرائیل است و اگر امروز اراده کنیم می‌توانیم بلندی‌های جولان را تصرف کنیم.

به گزارش مشرق، یادواره ۳۴۰ شهید منطقه ۱۱ تهران و محفل انس با قرآن در حسینیه بین الطلوعین برگزار شد.

این مراسم با حضور نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ و سرهنگ دوم پاسدار روح الله قسام باشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی منطقه ۱۱ برگزار شد.

حجت الاسلام محمددوست، مدرس حوزه و دانشگاه در یادواره ۳۴۰ شهید منطقه ۱۱ با اشاره به اینکه شهدا ایستاده‌اند و مقابله کردند تا ما امروز در مقابل ظلم قد خم نکنیم، اظهار داشت: اگر امروز در سوریه و عراق حضور داریم و در برابر داعشی‌ها ایستادگی می‌کنیم برای ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز اگر در آرامش زندگی می‌کنیم و با خیال راحت زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است و ما وارث خون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

حجت الاسلام محمددوست افزود: امروز مدافعان حرم همچون رزمندگان دفاع مقدس معادلات را عوض کردند و به داعشی‌ها نشان دادند ما از سر بریده نمی‌ترسیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اگر در مقابل آمریکا ایستاده ایم و با شجاعت حرفمان را می‌زنیم و یا توانسته ایم موشک بسازیم به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: روزگاری خاکریز دفاع ما در خیابان‌های تهران بود، اما امروز در بیخ‌ گوش اسرائیل است و اگر امروز اراده کنیم می‌توانیم بلندی‌های جولان را تصرف کنیم.

حجت‌الاسلام محمددوست گفت: امروز صدای پوتین سربازان امام خمینی (ره) در کشورهای محور مقاومت، کشورهای استکبار را نگران کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم همواره پای انقلاب و نظام بودند، گفت: باید مسئولان امروز قدر مردم را بدانند و همچون رزمندگان با تکیه بر توان داخلی مشکلات اقتصادی را بر طرف کنند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    0 2
    چه افتخاری ، روزی دنیا تا کمر برایمان خم می شد امروز تمام قد جلومان ایستاده.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
      2 0
      چرت نگو. کدوم دنیا تا کمر خم می شد. الپهلوی ها که نوکر و دست نشانده بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس