کد خبر 881260
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵
حافظه USB

بسیاری از کامپیوترهای مک قطعاً نمی توانند بازی ها را با آخرین تنظیمات اجرا کنند، اما بنا بر ادعای سازنده این دستگاه به گونه ای طراحی شده که بازی ها را به صورت خودکار با بهینه ترین رزولوشن اجرا کند.

به گزارش مشرق، کاربران کامپیوترهای مک می توانند با استفاده از نرم افزارهای ماشین مجازی از جمله VMWare Fusion یا Parallels ویندوز را اجرا کنند ولی هر کدام از این نرم افزارها معایب خاص خود را دارند. سوپر اسپید بلیزر قصد دارد همین موارد را حل کند.

SuperSpeedBlazer یک حافظه USB است که بنا بر ادعای سازنده ویندوز ۱۰ را در عرض ۱۰ ثانیه اجرا می کند اما مزیت دیگر آن به نحوه کارکردش باز می گردد. به دلیل اجرای جداگانه ویندوز کارایی بالاتری نسبت به روش های مبتنی بر ماشین مجازی دارد. علاوه بر این در مقایسه با بوت کمپ فضای حافظه داخلی سیستم را اشغال نمی کند و فایل های ویندوز داخل خود حافظه USB ذخیره می شوند.

اجرای ویندوز از روی حافظه های داخلی پیش از این نیز ممکن بود، ولی معمولا کاربران محدود به نسخه های سبک تر و یا قدیمی تر ویندوز بودند اما سوپر اسپید بلیزر به لطف درگاه USB۳.۱ و سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالای ۱۰۰۰ و ۹۷۰ مگابایت در ثانیه از پس اجرای ویندوز به خوبی بر می آید. علاوه بر این پشتیبانی از دایرکت اکس نیز برای آن در نظر گرفته شده و ببه گفته سازنده از پس اجرای بازی های پابجی و اوور واچ بر می آید.

برای اجرای ویندوز ۱۰ روی سوپر اسپید بلیزر نیاز به لایسنس ویندوز دارید. همچنین این گجت بر فناروی ویندوز گو مبتنی است و به همین دلیل تنها برخی به روز رسانی های ویندوز قابل دریافت است.

بسیاری از کامپیوترهای مک قطعاً نمی توانند بازی ها را با آخرین تنظیمات اجرا کنند، اما بنا بر ادعای سازنده این دستگاه به گونه ای طراحی شده که بازی ها را به صورت خودکار با بهینه ترین رزولوشن اجرا کند.

سوپر اسپید بلیزر به بیت لاکر مجهز شده و کاربران می توانند داده های خود را محافظت کنند. به ادعای سازنده حتی می توان از آن به عنوان یک کیف پول دیجیتال ارز مجازی استفاده کرد.

سوپر اسپید بلیزر ابعادی ۷۰ در ۲۴ در ۹ میلی متری دارد، وزن آن تنها ۲۰ گرم است و در سه مدل با ظرفیت حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود. خریداران اولیه می توانند با پرداخت ۱۴۹، ۱۷۹ و ۲۹۹ دلار در وبسایت جمع آوری سرمایه ایندیگوگو سوپر اسپید بلیزر را خریداری کنند.

اکنون میزان سرمایه فراهم شده از هدف ۲۵ هزار دلار اولیه هم فراتر رفته و در نتیجه انتظار می رود در ماه نوامبر (آبان تا آذر ماه) برای خریداران ارسال شود.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس