کد خبر 881017
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
یونس دلفی

بازیکن تیم امید کشورمان گفت: کلید انتقال من به باشگاه آیندهوون هلند دست مدیران استقلال خوزستان است و امیدوارم آنها مبلغ بالایی را برای من درخواست نکنند.

به گزارش مشرق، یونس دلفی در خصوص پیشنهادی که از باشگاه آیندهوون برای او به باشگاه استقلال خوزستان رسیده است، اظهارداشت: پیشنهاد آیندهوون برای جذب من جدید نیست بلکه برای 5،6 ماه پیش است. در حال حاضر کلید انتقال من به این باشگاه هلندی در دست مدیریت باشگاه استقلال خوزستان است و باید آنها اجازه جدایی من را بدهند.

وی افزود: برای انتقال من به آیندهوون باید مبلغی بین 2 باشگاه رد و بدل شود و امیدوارم باشگاه استقلال خوزستان مبلغ زیادی را برای فروش من به آیندهوون اعلام نکرده باشد. مدیران باشگاه استقلال خوزستان نباید مبلغ را بالا ببرند و باید کمی هم به فکر آینده من باشند تا بتوانم در اروپا بازی کنم. امیدوارم باشگاه کمی راحت‌تر با این قضیه برخورد کند و من بتوانم راهی هلند شوم.

بازیکن تیم استقلال خوزستان و تیم امید کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از بشیکتاش هم پیشنهاد داشتی یا خیر، تصریح کرد: من هیچ پیشنهادی از بشیکتاش نداشتم. البته مدیران بشیکتاش می‌گفتند که ما دلفی را می‌خواهیم ولی در واقع هیچ صحبتی بین من و باشگاه بشیکتاش صورت نگرفت.

دلفی در پایان خاطرنشان کرد: من اگر قرار باشد در اروپا بازی کنم قطعا تیم بهتری را نسبت به بشیکتاش انتخاب می‌کنم. پیشنهادات من تنها به آیندهوون ختم نمی‌شود و از این باشگاه بهتر هم پیشنهاد دارم ولی برای رسیدن به اهدافم فعلا ترجیح می‌دهم در فوتبال هلند کار کنم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    6 0
    برای یونس دلفی عزیز آروزی موفقیت می کنیم
  • احمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    2 0
    عاشو اوالد دلفیه هله هله هله خایب هله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس