علی شکوری راد

علی شکوری‌راد گفته است که اصلاح طلبان قادر به دفاع از دولتی که خودشان سر کار آورده اند، نیستند.

به گزارش مشرق، علی شکوری‌راد، از فعالان اصلاح‌طلب و دبیر کل حزب اتحاد ملت در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه ایران گفته است: انتظارات مردم ایران پس از شرکت در انتخابات و دادن رأی به نامزدهایی که اصلاح‎طلبان آنان را معرفی کرده بودند یا مورد حمایت خود قرار داده بودند، برآورده نشد.

بنابراین محل اصلی بحث باید این باشد که مردم از چه چیزی سرخورده شده‎اند؟ سرخوردگی مردم این بوده که فکر کردند نقش خود را درست ایفا کردند و انتظار داشتند که خواسته‎های آنان برآورده شود؛ اما نشد. 

او می‌افزاید:‌ آقای روحانی با صحبت‎های دلگرم کننده‎ای در عرصه انتخابات ظاهر شد و علاوه بر اصلاح‎طلبان، خود هم توانست مردم را مجاب کند که پای صندوق بیایند و به او رأی بدهند. حتی در انتخابات سال گذشته شاهد بودیم بعضی از کسانی که تا آن سال در انتخابات شرکت نکرده بودند امیدوارانه پای صندوق رأی آمدند.

اما عملکرد دولت آنگونه که انتظار می‌رفت نبود. همین‌ها و برخی مسائل دیگر باعث شد که اعتراضات دی ماه زمینه پیدا بکند و شکل بگیرد. 

شکوری‌راد در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح می‌کند:

 اصلاح‌طلبان در فرآیندی که بعد از اعتراضات دی ماه آغاز شد در وضعیتی قرار دارند که نمی‎توانند دفاع لازم را از دولتی که با حمایت آنها بر سر کار آمده انجام دهند. به این دلیل که هم فاصله ارتباطی با آن دارند و هم عملکرد دولت برای آنان قابل توجیه نیست. لذا نمی‌توانند مردم را هم توجیه کنند. بنابراین ما با بحران دستاورد مواجه شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    1 0
    شما یا بی بی سی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس