کد خبر 880839
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
محمد شریعتمداری  نمایه

نماینده مردم جیرفت در مجلس از اولتیماتوم ده روزه مجلس به شریعتمداری برای انتشار لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودروهای خارجی و گرانقیمت خریده‌اند،‌ خبر داد.

به گزارش مشرق، یحی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون قضایی جلسه‌ای تشکیل داد و از وزارت صنعت‌، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دعوت شد تا علت نوسانات موجود در بازار ارزی و پولی کشور را توضیح دهند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: نهایتاً بحث ثبت سفارش خودروها و همچنین ارزهایی که گرفته شده و در مقابل آن کالاهایی غیر از کالاهای مرتبط وارد کرده بودند، مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم جیرفت در مجلس ادامه داد: نهایتاً قرار شد ظرف ۱۰ روز وزارت صنعت‌، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارشات خود را به کمیسیون اعلام کنند. نهایتاً کمیسیون پس از جمع‌بندی آن را به نظر رئیس مجلس و نهایتاً صحن برساند.

کمالی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودروهای خارجی و گرانقیمت خریده‌اند، قرار است به زودی به دست ما رسیده و منتشر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس