نوبخت

بعد از واکنش به این موضوع که تغییر سیف و نوبخت مسئله اصلی دولت نیست، حامیان دولت نیز به این تغییرات واکنش نشان داده و آن را نمایشی خواندند.

به گزارش مشرق، به دنبال تغییرات صورت گرفته در دولت که طی گزارشی که کیهان به آن پرداخته و اعلام کرده بود «مسئله اصلی تغییر سیف و نوبخت نیست رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود» حامیان دولت نیز به این تغییرات واکنش نشان داده و آن را نمایشی خواندند.

سیده‌حمیده زرآبادی نماینده اصلاح‌طلب قزوین طی یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت : الحمدلله(!) مشکل فقط سخنگوی دولت بود که آن هم تغییر کرد! با این تدبیر هوشمندانه از فردا شاهد کاهش قیمت ارز، خودرو، طلا و...هستیم! آقای رئیس‌جمهور شما را به سوگندی که در پیشگاه ملت خورده‌اید ارجاع می‌دهم.


گفتنی است در هفته‌های گذشته روزنامه‌ها و چهره‌های متعدد حامی دولت خواستار تغییر در تیم اقتصادی دولت شده بودند بی‌آنکه به مشی اقتصادی آن بپردازند و از ضرورت تغییر این مشی اقتصادی سخن بگویند.


کیهان پس از تغییر سیف، رئیس ‌بانک مرکزی در گزارشی نوشت: «آنچه که در میانه اعلام استعفا و یا برکناری برخی مقامات دولتی از جمله روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به آن پرداخته نمی‌شود آن است که مسئله اصلی سیف و یا نوبخت نیستند که با کناره‌گیری یا برکناری آنان مشکلات حل شود، رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود و طبیعی است که افراد تنها مهره‌هایی هستند که این رویکرد اقتصادی را اجرایی می‌سازند.»


به نظر می‌رسد امروز نمایشی بودن تغییرات در دولت صدای حامیان رئیس‌جمهور را نیز درآورده و نسبت به آن معترض ساخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • رضا IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    17 3
    با مردم رو راست باشید ردوغ نگویید
  • US ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    29 1
    ریاست محترم جمهوری شما سوگند یاد ردی از منافع ملی محافظت بکنید. الان کجایی؟ مردم سراغت را می گیرند. چرا مخفی شده ای.؟ خودرو سازی ها عامل گرانی هستند. ؟ چرا سکوت.؟
    • DE ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      14 2
      کجاست ؟ زیر باد کولر نشسته و بخدا اصلا برایش مهم نیست که تمام مردم از گرسنگی و بی آبی و بی برقی بمیرند ، یا تولیدی و کارگاه با این تصمیمات ارزی ورشکست و یا تعطیل بشود . اگر برایش مهم بود از سیف خائن تقدیر و تشکر نمی کرد .
  • US ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 0
    وزیر باجاق رو هم عوض کنید
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    11 0
    دولت ميتواندمشكل اقضادى كشور وملت را حل كند ولى نميخواهد اين سئوال مردم است وياشفاف بگويدمردم عاقل وبالغ ومحرم هستند ويابه مردم راهكاربدهدتاوضع معشيعت مردم و روزگارشان بچرخد خجالت زن وبچه شان نشوند ويااين حباب را گرنيازاست باكمك مردم بتركاند واينكه مردم به خيانهامى ايند واحتراض ميكنند اين راهكار ودرشأن ملت ومردم جمهورى اسلامى ايران نيست
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    20 0
    باوجود حمایت های همه جانبه جریان اصلاح طلب و انتقاد های تند ی که از جناح رقیب در زمان انتخابات انجام گردید این روزها شاهد تعبیر پیشگویی های دلسوزان کشور در همه ی زمینه های موجود میباشیم متاسفانه جریان اصلاح طلب که بصورت فزاینده ای دم دمی مزاجی خود را از تغییر شعار تا ۱۴۰۰ باروحانی تا باعبور از روحانی را فقط برای تحت فشار قرار دادن رئیس جمهوری برای سهم خواهی بیشتر در نظر گرفته اند شاهد ریزش ارا مردمی در مجلس اینده بصورت ملموسی خواهند بود البته حسن روحانی رئیس جمهوری هم بطورشیب دار درحال فاصله گرفتن از جریان اصلاح طلب و نزدیگ شدن به حقایق موجود میباشد در هر صورت اتکا مطلق روی جریان اصلاح طلب که حالت سهم خواهی ومنافع جریانی برایشان ارجحیت خاصی در بر دارد و منافع مردمی ملی برا ی ایشان در اولویت چهارم یا پنجم دارا میباشد برای رئیس جمهورحسن روحانی سرانجامی مطلوبی نخواهد داشت
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    9 0
    خدالعنت کندفردیا افرادی که به این کشورخیانت می کند؟
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    8 0
    ملت نان ندارند بخورند شما در فکر حسن روحانی هستید . باباجون بروید دنبال نان ملت . همه مسئولان را اعدام کنید بره پی کارش
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    8 0
    جناب ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با عرض سلام و ادب شما اول گفتی 100 روز اول. بعد گفتی 4 ماه چی شده است. الان کجایی؟ دلمان برای کلیدتان تنگ شده.؟ رفتی توچال یا دربند درکه.؟ همه مردم الان خواب ندارند کجایی؟ آقای رئیس جمهور از وضعیت خودروسازی خبر داری که الان قیمت شده دو برابر در بازار ازاد می فروشند. میدونی خودروسازی دست 5 خانواده هست. میدونی تولیدات هم احتکار میشه و هم بوسیله دلال های خودروسازی مستقیم به بازار ازاد سرازیر میشه و ایا می دانی مردم دارن اعتراض می کنند. بیرون بیا به جان خودت. قسم خوردی که حافظ منافع ملی و خون شهدا و ارمان آمام باشید. حالا کجا مخفی شدی؟ با چراغ همی مردم دنبالت می گردند.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 0
    شما ناراحتید که دشمنمون نقشه های مشترکتون با آمریکا رو به هم ریخته میگن کسی که در حال غرق شدن به هر چیزی چنگ میزنه به جای انگولک کردن بیفایده گندکاریهاتون در داخل و خارج رو......
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 0
    خخخخخخخخخخخخخخ
  • محمود هاشم IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 0
    جناب رئیس جمهور چرا به سوگند خود وفادار نیستی. چرا کشور را در پرتگاه قرار دادی حالا خاموشی؟ سوگند خوردی از ایران محافظت بکنی حالا سکوت کردی در مقابل دشمنان داخلی بانک ها مفسدان خودروسازی داخلی. 1400 با روحانی
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 10
    راه حل اول مذاکره باآمریکاست2حداقل آنهای که اقتصاد رابهم ریختن اگر اعدام نمیکنی در میدان شهر شلاق بزن که از خونخوار هم بدتر هستن3اگردرتوان خود نمیبینی جایت راباخاتمی عوض کن
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    5 0
    روحانی پیش خودش سوگند یاد کرده بود تحریمها را بردارد ولی حواسش نبود که ترامپ هم سوگند یاد کرده بود تحریمها را ده برابر خواهد کرد و سرانجام ترامپ برروحانی پیروز شد و به روحانی گفت ای کاش به حرف رهبرت گوش می کردی و باور می کردی که آمریکا واقعا’’ قابل اعتماد نیست . بنابراین نتیجه میگیریم اعتماد به آمریکا یعنی آشفتگی و نابودی اقتصاد ایران که به عینه قابل مشاهده است.
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    5 0
    این دولت شومنه
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    8 0
    اقای روحانی ترین،..بی لیاقت ترین،شخص در ریاست جمهوری پس از انقلاب است.
  • این پیشگویی محقق خواهد شد IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 0
    رییس جمهوز سگوت می کند تا در این فرصت رسانه های داخلی و خارجی او را تطهیر کرده و مشکلات را به گردن رهبری نظام بیندازند. سپس در مجلس یا گفتگوی تلویزیونی حاضر خواهد شد و خواهد گفت "" مردم درک می کنند که دولت هر آنچه در توان داشت را انجام داد. ما بدون تعامل بین المللی و پذیرش قوانین جهانی نمی توانیم در دنیای جدید زندگی کنیم. اما برخی افراد که کاسبان تحریمها هستند اجازه ندادند مسیر تعامل با جهان ادامه یابد. مانع یوستن به FATF شدند و با پرتاب موشک برجام را به شکست کشاندند!" و البته مطلقا هم اشاره نخواهد کرد که برجام چرا فاقد هر نوع ضمانت اجرایی و امکان شکایت از نقض پیمان بود و هرگز هم نخواهد گفت که معنای کنار گذاشتن موشکها و حمایت حزب الله معنایی جز دعوت دشمن به حمله نظامی به ایران ندارد. مردم بیشعور هم طبق معمول باور خواهند کرد. حسرت می خورم به حال ترکها که رییس جمهوری مثل اردوغان دارند که جطور از مردمش می خواهد دلارها را آتش بزنند.
  • باحال IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    7 0
    اصلاح طلبان هر بار که روی کار آمده اند به ملت و مملکت خیانت کرده اند.همیشه انگلیس از آن ها حمایت کرده.
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      4 0
      اینا نمک خورده و قسم خورده انگلان!
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    15 0
    وزیر اقتصاد هم زیاد فعال وکاری نیست اصلا برنامه ای تا کنون برای مهار گرانی و احتکار وبالا بردن ارزش پول نکرده
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    5 0
    آقای رییس جمهور من شما را به خدا واگذار میکنم
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 0
    محاله که هم عاشق حکومت امریکا باشی ودرعین حال سوگند قرانی هم معتقد باشی. انسان عاقل اینو باور نمیکنه
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    خدا حقمون بگیره ما بدبخت روستایها بخدا هیچی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس