کد خبر 880251
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
رژیم صهیونیستی

درپی تسلط نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر مرز جولان اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش اضطراری در شمال فلسطین اشغالی برگزار کرد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) رزمایش نظامی اضطراری گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی برگزار کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام خبر رزمایش نظامی در مناطقی شمالی، گفت در این رزمایش نیروهایی از ستاد کل ارتش و مرکز فرماندهی شمالی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: اسد در جنگ سوریه پیروز شده است

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» وی همچنین توضیح داد که در این رزمایش، نظامیان اسرائیلی تمرین‌های مختلفی را از جمله دفاع، حمله، مانور تاکتیکی، حملات پیش‌دستانه و همچنین جمع‌آوری اطلاعات اجرا کردند.

این رزمایش همزمان با حضور «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی در شمال فلسطین اشغالی و بازدید از مرزهای بلندی‌های جولان برگزار شد.

لیبرمن در این بازدید با بیان اینکه «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در بحران این کشور پیروز شده است، گفت: «از نظر ما، وضعیت (در بلندی‌های جولان) در حال بازگشت به حالت قبل از جنگ است، یعنی حکومت مرکزی و یک شخص مسئول وجود دارد». 

ارتش سوریه شامگاه دوشنبه ۹ تیر با آزادسازی شهرک «معریه» واقع در غربی‌ترین نقطه ریف درعا، امنیت مرزهای سوریه با جولان اشغالی را به صورت کامل تأمین کرد. این اولین بار است که طی هفت سال اخیر ارتش و نیروهای سوری توانستند به مرز جولان مسلط شوند.

درپی تسلط ارتش و نیروهای مقاومت سوری بر مرز جولان اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی تمام خط مرزی شمال فلسطین اشغالی با سوریه را بست و  ارسال کمک‌ها برای معارضان را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس