کد خبر 880147
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
فتحی

با روی کار آمدن فتحی بعنوان سرپرست باشگاه استقلال، تغییراتی در چارت مدیریتی این باشگاه ایجاد شد و احتمال این که این تغییرات ادامه داشته باشد وجود دارد.

به گزارش مشرق، حضور امیر حسین فتحی پشت میز مدیریت استقلال و در دست گرفتن سکان هدایت این باشگاه مهم ترین و اولین تغییری بود که بعد از ملتهب شدن فضای این باشگاه در آن ایجاد شد و امیر حسین فتحی در نخستین اقدام بعد از پذیرفتن این سمت گامهای مثبتی برداشت که از جمله آن می‌توان به گرفتن حق ترانسفر از مجید حسینی و جذب مرتضی تبریزی اشاره کرد.

اما مدیر جدید آبی‌ها تغییراتی هم در چارت مدیریتی این باشگاه ایجاد کرد و در اولین قدم هادی مباشری را بعنوان مدیر اجرایی به کار گرفت، علی خطیر را جانشین پندار توفیقی کرد و اصغر حاجیلو را به جای نصرالله عبداللهی بعنوان سرپرست اعلام کرد.

این ها اولین تغییرات در باشگاه استقلال بعد از مدیریت فتحی بودند اما نمی‌تواند آخرین تغییرات باشند. فتحی در اصول مدیریتی اش در این باشگاه اولویت بندی کرده و ابتدا به فکر ایجاد آرامش در این تیم و سر و سامان دادن به تیم اصلی بوده و هست.

این احتمال که بعد از فروکش کردن التهاب و ایجاد آرامش کامل در این باشگاه تغییرات دیگری در سطوح مدیریتی و برخی قسمت‌های دیگر باشگاه هم به وقوع بپیوندد، وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس