کد خبر 880051
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
شبکه سه

اولین قسمت از برنامه «فوتبالیسم» به تهیه‌کنندگی سعید پروینی از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش مشرق، پس از به نتیجه نرسیدن تلویزیون برای چگونگی ادامه برنامه سینمایی «هفت» و انتخاب مجری برای این برنامه،‌ «سعید پروینی» که تهیه‌کنندگی «هفت» را برعهده داشت، ترجیح داد فعلا قید آن را بزند و به سراغ برنامه‌ دیگری در ژانر غیر سینمایی برود. 

بنا بر این گزارش، «سعید پروینی» درباره برنامه جدید خود گفت: برنامه‌ تلویزیونی فوتبالیسم، برنامه‌ای ترکیبی است که نگاهی نو و از منظر علوم مختلف به پدیده‌ی فوتبال در جهانی که در آن زندگی می‌کنیم دارد.


سعید پروینی با اشاره به موضوعات مختلف مطرح‌شده در برنامه گفت: در هر قسمت، تمرکز محتوایی برنامه بر یکی از وجوه فوتبال است. بر این اساس، در نخستین قسمت، موضوع هواداری در فوتبال موردبررسی قرار می‌گیرد. در نخستین قسمت برنامه، بحث‌های جذابی درباره‌ تیم پرطرفدار تراکتورسازی با حضور یکی از طرفداران پرشور این تیم انجام می‌گیرد که از طرفداران تراکتورسازی می‌خواهم این قسمت را از دست ندهند.


وی اظهارداشت: یکی از نقاط قوت فوتبالیسم، گروه محتوایی برنامه است که همگی از دانش‌آموختگان و دانش‌جویان دانشگاه تهران هستند و در طول یک سال، پژوهش‌های زیادی در موضوعات گوناگون مرتبط با فوتبال انجام داده‌اند. 


فوتبالیسم جدیدترین برنامه‌ شبکه‌ سه سیماست که از این هفته، هر چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن این شبکه می‌رود. سعید پروینی (تهیه‌کننده)، محمدفواد صفاریان‌پور (کارگردان)، امیرعلی نبویان (مجری)، محمد بحرانی (مشاور هنری)، امیر وفایی و علی جعفرآبادی (گروه نویسندگان)، امیرحسین تمنایی (سردبیر) و محمدحسین آشنا و علی چاوشی (تحریریه و پژوهش) بخشی از عوامل فوتبالیسم هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس