کد خبر 879287
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
پدیده نمایه

باشگاه پدیده با بحران جدی برای پرداخت مطالبات پراهیچ مواجه شده و حتی این احتمال وجود دارد که منحل شود.

به گزارش مشرق، باشگاه پدیده خراسان یکی از باشگاه‌هایی است که به علت بدهی‌هایش و شکایت‌هایی که علیه این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت  صورت گرفته حق ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را ندارد و در هفته اول نیز با مجوز موقت در مسابقات حاضر شد.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته شهرداری مشهد این نوید را داد که بدهی‌های باشگاه به کمیته تعیین وضعیت را پرداخت خواهد کرد تا این تیم مشکلی برای حضور در لیگ نداشته باشد اما خبر رسیده که شهرداری مبلغی را به باشگاه پدیده پرداخت نخواهد کرد.

از سوی دیگر ایگور پراهیچ مدافع سابق این باشگاه شکایتی را از این باشگاه به فیفا ارسال کرده که پدیده‌ای ها از امروز تا 10 روز آینده فرصت دارند تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند اما ظاهرا شرکت پدیده مادر نیز تصمیم به پرداخت مبلغی به باشگاه پدیده نداشته و به نظر می‌رسد این باشگاه با بحرانی جدی مواجه شده است. با این شرایط در صورت عدم پرداخت مطالبات پراهیچ این باشگاه قطعا به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

در این بین مسئولان باشگاه پدیده هم پولی در حساب این باشگاه ندارند و به نظر می‌رسد این باشگاه حتی تا آستانه انحلال هم پیش برود زیرا اگر پدیده با حکم فیفا تا 10 روز آینده پول پراهیچ را ندهد به یک دسته پایین تر خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس