شهرداری تهران

پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس، در حال حاضر45 مدیر و معاون شهردار تهران در صف خروج از بهشت هستند ؛البته هنوز تکلیف شهردار میانسال تهران در این میان مشخص نیست.

به گزارش مشرق، قانون منع به کارگیری بازنشستگان با تصویب اصلاحاتی دایره تنگ مدیریتی را برای جوانان اندکی بازتر کرد. قانونی که بسیاری از مدیران رده بالا در سن بازنشستگی یا بازنشسته سعی کردند تا با انجام لابی هایی مانع تصویب طرح اصلاحیه شوند ولی مجلس شورای اسلامی در دوشنبه هفته گذشته با80 درصد رای موافق آن را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی معاون نجفی از شهرداری تهران

در این بین منع ادامه فعالیت شهردار تهران نیز بر سر زبان ها افتاده است. با وجود اهمیت موضوع  شفاف سازی دقیقی صورت نگرفته است. افشانی متولد 1338 است و به عقیده برخی از اعضای شورای شهر وی خود را بازخریده کرده بنابراین مشمول قانون نمی شود ولی در آنسوی ماجرا، یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس و از طراحان اصلاح قانون منع به کار گیری بازنشستگان معتقد است که افشانی هم باید از پست خود خداحافظی کند.

محمد علی افشانی شهردار تهران درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران گفت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کردم لیست افراد بازنشسته در شهرداری تهران را برایم بیاورند تا این قانون را در شهرداری اجرایی کنم.

وی درخصوص حضور خودش در شهرداری با توجه به این قانون گفت: تابع قانون و نظر شورای شهر هستم.

اسامی برخی از  مدیران و معاونانی که در شهرداری تهران بازنشسته  و در حال حاضر مشغول به کار هستند وباید تعیین تکلیف شوند به شرح زیر است:

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    6 12
    با این قانون کمی از دیدن چهره های تکراری راحت شدیم ای کاش برای پست های اجرایی مثل ریاست جمهوری و وزارت و شورای نگهبان و هم قانونی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس