کد خبر 878721
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
آرسنال و پاریسن ژرمن

آرسنال به اولین برد خود در جام بین المللی قهرمانان دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های جام بین المللی قهرمانان ۲۰۱۸، دو تیم آرسنال و پاریسن‌ژرمن در ورزشگاه ملی کالانگ سنگاپور به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۵-۱ آرسنال به پایان رسید. این دومین بازی هر دو تیم در این مسابقات بود. (فیلم خلاصه دیدار دوستانه آرسنال 5-1 پاریسن ژرمن)

آرسنال که در بازی اول بعد از تساوی ۱-۱ مقابل اتلتیکو مادرید، در ضربات پنالتی شکست خورده بود، در این بازی هم با ترکیب تقریبا کامل خود پا به میدان گذاشت. مسوت اوزیل نیز که بعد از حرف و حدیث های فراوان روزهای اخیر به اردوی آرسنال اضافه شده بود، در اولین حضور خود در بازی های پیش فصل بازوبند کاپیتانی توپچی ها را به بازو بست.

در طرف مقابل پی‌اس‌جی همانند بازی اول خود در این جام که با شکست ۳-۱ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید، با تیمی نصفه و نیمه به مصاف آرسنال رفت. در ترکیب تیم توماس توخل جیان‌لوییجی بوفون، لاسانا دیارا و آدرین رابیو بازیکنانی شناخته شده بودند. رابیو نیز کاپیتان این تیم بود. 

این بازی در نهایت با برتری ۵-۱ آرسنال در مقابل پاریسن‌ژرمن به پایان رسید. اوزیل (۱۳)، لاکازت (۶۷ و ۷۱)، هولدینگ (۸۷) و انکتیا (۹۰) گل های ارسنال را زدند و انکونکو (۶۰، پنالتی) تک گل پی‌اس‌جی را وارد دروازه امیلیانو مارتینز کرد.

از نکات جالب این مسابقه، ۳ واکنش استثنایی بوفون در نیمه اول بود. بوفون در دقیقه ۷۳ و در شرایطی که بازی ۳-۱ بود جای خود را به سباستین سیبوا داد.

در جدول این مسابقات آرسنال با ۴ امتیاز فعلا در جایگاه دوم است و پاریسن‌ژرمن بدون امتیاز و با تفاضل ۶- در قعر جدول ۱۸ تیمی رقابت ها قرار دارد.

در ادامه مسابقات امروز بنفیکا و یوونتوس از ساعت ۲۱:۳۵ به مصاف هم می‌روند و از ساعت ۲۳:۳۵ بازی تیم های اینتر میلان و چلسی برگزار خواهد شد. 

پی‌اس‌جی و آرسنال در اخرین بازی خود در این رقابت ها به ترتیب به مصاف اتلتیکو مادرید و چلسی خواهند رفت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس