کد خبر 878576
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
فتحی

صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان این روزها با صحبت‌های سرپرست جدید باشگاه استقلال تبدیل به نوعی تناقض شده است.

به گزارش مشرق، این روزها هواداران استقلال نگران وضعیت این باشگاه هستند و بابت نقل و انتقالات گلایه‌هایی از مدیران این باشگاه دارند. مدیرانی که به تازگی سکان مدیریت این باشگاه را در دست گرفته‌اند و اگر چه معتقدند نقش چندانی در حال و روز این روزهای این باشگاه ندارند.با وجود اینکه امیر حسین فتحی تازه چند روز است مدیریت در استقلال را در اختیار گرفته  اما سرپرست جدید باشگاه استقلال در لابه‌لای صحبت‌های چند روز اخیر خود به نکاتی اشاره کرده که جای بررسی و بحث دارد. 

امیرحسین فتحی سرپرست استقلال در پایان اولین هفته مسابقات در شرایطی از روزهای بحرانی این تیم صحبت کرد که مسئولان پیشین باشگاه و البته وزیر ورزش و جوانان کمتر از 20 روز قبل چنین عقیده ای نداشتند و معتقد بودند در این چند وقت اخیر ثبات و موفقیت در هر دو باشگاه پرطرفدار حاکم است. همین صحبت‌ها و خروجی کارها باعث شد تا بارها هواداران این تیم نسبت به بی توجهی به مشکلات استقلال معترض شوند که نمونه بارز آن روز گذشته در ورزشگاه اتفاق افتاد. تناقض آشکار در صحبت‌های سرپرست جدید باشگاه استقلال و وزیر ورزش طی روزهای اخیر کاملا  مشخص است و به نظر می‌رسد در این بین اظهار نظرهای بدون مطالعه‌ای صورت گرفته است. 

به نمونه محرز این اظهارات را می‌توان اینگونه اشاره کرد که در ١٣ تیر ٩٧  و کمتر از یک ماه قبل  مسعود سلطانی فر رئیس مجمع این باشگاه در مصاحبه سایت رسمی وزارت ورزش وضعیت هر دو تیم سرخابی را مناسب ارزیابی و دلایل موفقیت این دو تیم در دو سال گذشته را اصلاح ساختار سازمانی و پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌های 10،15 ساله آنها به اشخاصی حقیقی مثل بازیکنان و مربیان دو پایتخت اعلام کرد. همچنین وی ضمن تائید هیات مدیره هر دو باشگاه ، اصلاح ساختار سرخابی‌ها را باعث سامان وضعیت هر دو تیم دانست.

حال به این اظهار نظر روز گذشته فتحی دقت کنید: سرپرست جدید استقلال و مدیر منصوب مسعود سلطانی‌فر در اولین مصاحبه تلویزیون خود که با برنامه ورزشگاه شبکه تهران صورت گرفته بود با بیان این جمله که استقلال ملتهب ترین دوران خود را سپری می کند به مشکلات عظیم در این باشگاه اشاره کرد. مشکلاتی مثل جدایی بازیکنی مثل نورافکن با ٥٠ هزار دلار و ...که نشان از نداشتن ساختار و سیستم مدیریتی صحیح در باشگاه دارد. مشکلاتی که همگی ریشه در مسائل چند ماه گذشته دارد.

دیده نشدن مشکلات در ماه های گذشته در کنار اشتباهات پی در پی کادر مدیریتی قبل و مجموعه‌اش و البته عدم اطلاع رسانی و موضع گیری درست، مطمئنا بیشترین سهم را در وضعیت کنونی استقلال دارد و به نظر می‌رسد آبی ها این روزها بیشتر از هر چیزی نیاز به شفافیت و البته صداقت در گفتار مدیران خود دارند. صداقتی که مدیران قبلی آن را خرج نکردند در حالی که این صداقت می‌توانست به استقلال کمک کند تا یک ماه قبل با بستن پرونده تیام و جپاروف و موکول نکردن آن به «فردا» تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس