باغ موزه دفاع مقدس

با راه اندازی شیفت شب و آغاز فعالیت راویان پیشکسوت، تا پایان فصل تابستان تمام پرسنل جهت آشنایی بیشتر با فعالیت روایتگری، در تالارهای این مجموعه به روایت حوادث و اتفاقات دوران دفاع‌مقدس می پردازند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تمام کارمندان موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس روایتگری خواهند کرد.

به منظور ایجاد فضایی صمیمی و گرم برای کارکنان و بازدیدکنندگان موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس و همچنین آشنایی تمام پرسنل این مجموعه با فعالیت راویان موزه، تمام مدیران و کارمندان این مرکز به روایتگری در ساعات شیفت شب فصل تابستان، می‌پردازند.

با راه اندازی ساعات شیفت شب و آغاز فعالیت راویان پیشکسوت، تا پایان فصل تابستان تمام پرسنل جهت آشنایی بیشتر با فعالیت روایتگری، در تالارهای این مجموعه به روایت حوادث و اتفاقات دوران دفاع‌مقدس و انقلاب‌اسلامی، می پردازند.

در همین راستا، جلسه آشنایی و آموزش تمام کارمندان و مدیران این مجموعه با روش‌های روایتگری، پنجشنبه چهارم مرداد 1397 برگزار شد. در این جلسه چند تن از راویان موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس به آموزش و بیان نکات مهم در امر روایتگری پرداختند. دکتر علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس، شنبه ششم مردادماه، آغازگر فعالیت روایتگری پرسنل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس خواهند بود و به بیان حوادث و اتفاقات مرتبط با انقلاب و جنگ، برای بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس