کد خبر 878455
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
درویش

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: فتحی و یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به ما گفتند که این هفته برای جلب رضایت سایپا برای به خدمت گرفتن صیادمنش مذاکره می کنند.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد وضعیت الهیار صیاد منش و بازی او در تیم استقلال گفت: صیادمنش بازیکن سایپا است و نمی دانم او چطور توانسته برای استقلال بازی کند؟! اما آقایان ملکی و فتحی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با من تماس گرفتند و گفتند مشکل این بازیکن را این هفته حل خواهیم کرد و بر سر انتقال او توافق می کنیم. فتحی هم از رفقای 30-40 ساله من است و گفت که مشکل انتقال این بازیکن را با جلب رضایت سایپا حل خواهیم کرد.

وی در مورد جدایی رضا اسدی از باشگاه سایپا اظهار داشت: او از یک تیم دانمارکی پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد به این تیم می رود. 

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد برد 3 بر صفر تیمش مقابل سپیدرود در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی خیلی خوب بودیم و 3 گل زدیم و چندین فرصت گلزنی دیگر هم با بدشانسی از دست رفت. اشتیاق به پیروزی در بین بازیکنان سایپا زیاد و است و تیم را علی دایی به خوبی هدایت می کند.

درویش در مورد جذب علیرضا حقیقی گفت: تمامی مسایل فنی برعهده علی دایی است و اگر او از ما بخواهد در این مورد اقدام می کنیم. دایی همواره کار با بازیکن جوان را هم دوست دارد و به جوانان به خوبی میدان می دهد.در همین بازی با سپیدرود بازیکنی به نام نخودکار به میدان رفت که با 16 سال سن جوانترین بازیکن لیگ برتر بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فرشاد ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    5 0
    پدر مملکت را همین رفاقتهای 30-40 ساله در آورده حقه بازها پشت پرده ساخت وپاخت می کنند آنوقت بازیکن بدون موافقت ورضایتنامه برای تیمهایدیگر بازی می کند بعد امثال درویش بعنوان مدیر عامل به دروغ میگوید من خبر ندارم
  • اس اس IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    6 0
    اين درويش خيلي رو مخ هست مثل اينكه دوست داره طرفداراي اس اس گوشماليش بدهند.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    13 6
    عجب !!! در کشور گل و بلبل صیاد منش با سایپا قرار دارد ولی برای استقلال به میدان می رود. قانون جنگل را هر کس قویتر است زیر پا می گذارد و هیچ نهاد ناظری هم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس