کد خبر 878386
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
تیراندازی

مردی که به خاطر سروصدای زیاد موسیقی در مراسم عروس کشان، عصبانی شده بود پس از جر و بحث با جوانان مجلس عروسی ، دست به سلاح برد و با شلیک گلوله، برادر عروس را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش مشرق، شب جمعه گذشته وقتی خودروی حامل عروس مقابل منزل توقف کرد، سروصدای زیاد و بلند بودن موسیقی خودروها، یکی از اهالی محل را ناراحت کرد.

بیشتر بخوانید:

او که بالای تراس منزل آمده بود از بزرگ ترها خواست تا سروصدا نکنند چرا که مدعی بود مادرش بیمار است. در این هنگام پدر عروس از دیگران خواست تا صدای موسیقی را کاهش دهند ولی ناگهان چند جوان وارد ماجرا شدند و با بیان این که امشب باید تفریح کنند، خطاب به همسایه گفتند: اگر عرضه داری بیا پایین!

مرد همسایه که با شنیدن این جملات عصبانی شده بود، فریاد زد، باشد پایین می آیم! ولی ناگهان لوله سلاح شکاری روی ترانس منزل چشم ها را خیره کرد و قبل از این که کسی بفهمد ماجرا چیست، گلوله ای شلیک شد و به برادر عروس اصابت کرد.

مرد مذکور پس از این حادثه  از محل متواری شد و مجروح نیز به مرکز درمانی انتقال یافت.  با ورود قاضی کاظم میرزایی به ماجرای این پرونده، متهم فراری در منطقه روستای گوجگی مشهد دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    30 1
    دمش گرم. این عروسی ها جز آزار و اذیت همسایگان نیست. ازدواجی که با مردم آزاری شروع شود معلوم است چه نتایجی دارد
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    23 0
    متاسفانه این سنت شوم همسایه آزاری در خوشی خودمان با آلودگی های صوتی تبدیل به فرهنگ کریحی شده است حتی در خیابان ها در حالی که مشغول رانندگی هستیم کف خیابان می شود سرو صدای نکره عربده های یک خواننده از بلندگو های اتومبیلها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس