کد خبر 878091
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
بردیف و آزمون

سرمربی ترکمنستانی تیم روبین‌کازان نظرش درباره عملکرد سردار آزمون در جام جهانی ۲۰۱۸ را بیان کرد.

به گزارش مشرق، قربان بردیف در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با روزنامه بیزنس آنلاین روسیه و در پاسخ به این پرسش که سردار آزمون با عدم گلزنی در جام جهانی 2018 او را متعجب نکرده است، گفت: در این سطح کسب امتیاز ضروری است و علاوه بر خلق موفقیت باید از هیچ به گل برسید.

سرمربی تیم روبین‌کازان ادامه داد: سردار آزمون در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران فقط یک موقعیت گلزنی در بازی با مراکش داشت و در بقیه بازی‌ها به چنین وضعیتی نزدیک شده بود.

وی همچنین درباره تاکتیک‌ها و نوآوری‌ در سبک بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: این رقابت‌ها نشان داد نوآوری در بازی‌ها را مربیانی به ارمغان می‌آورند که تیم‌های ملی را هدایت نمی‌کنند. جام جهانی 2018 می‌توانست با حضور مربیانی همانند ساری، کلوپ و گواردیولا جذاب‌تر باشد.

بردیف درباره بهترین‌های جام جهانی 2018 روسیه نیز گفت: لوکا مودریچ بهترین بازیکن بود که در تمامی بازی‌های تیم ملی فوتبال کرواسی بالاترین سطح فنی را داشت. بهترین مربی از نظرم روبرتو مارتینز از بلژیک بود و هیچ گزینه دیگری را نمی‌بینم. تیمش برای رسیدن به نیمه‌نهایی با زیبایی برزیل را شکست داد و در این مرحله نیز مغلوب تیم خوب فرانسه شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس