کد خبر 877730
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال از روز اول گفته بود که آماده بازی سوپرجام است ولی برخی‌ها دوست داشتند نتیجه را طور دیگری رقم بزنند.

به گزارش مشرق، حسن زمانی در گفت‌و‌گو با رادیو جوان در خصوص اینکه چرا شفر مدعی شده این تیم شبیه تیم زیر 21 سال است گفت: متاسفانه یکسری حواشی را برای استقلال درست کردند و فکر می‌کنم شفر به همین دلایل این صحبت را مطرح کرده است. مشکلاتی که فدراسیون و سازمان لیگ در مورد سوپر جام برای استقلال ایجاد کردند بزرگترین ظلم را در حق باشگاه ما انجام دادند.من به عنوان عضو هیات مدیره در این زمینه اصلا کوتاه نمی‌آیم.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال با این شرایط دچار مشکل نخواهد شد گفت: مطمئن باشید ما این حواشی را بر طرف می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم بعضی‌ها به این تیم لطمه بزنند. شفر تیم جوانی را آماده کرده و شما مطمئن باشید استقلال جر قهرمانی به چیزی فکر نمی‌کند.

عضو هیات مدیره در خصوص اینکه چرا به موقع اقدامات لازم انجام نشد گفت: ما این کار را به موقع انجام دادیم ولی دوستان قضایا را به سمت دیگری بردند.استقلال از روز اول گفته بود که آماده سوپرجام است ولی برخی‌ها دوست داشتند نتیجه را طور دیگری رقم بزنند.وقتی ورودی سکوهای تماشاگران پرسپولیس در حال تعمیر بوده چگونه می‌خواستند این بازی را برگزار کنند؟

زمانی در خصوص اینکه اظهار نظر شفر باعث نگرانی هواداران شده است گفت: شفر تیم خودش را خوب می‌شناسد و تیم جوانی را آماده مسابقات کرده است. این تیم قطعا نسبت به فصل قبل بهتر خواهد شد چون او دلش برای تیم می‌سوزد. هواداران استقلال نگران صحبت‌های شفر نباشند چون او مربی است که کارش را بلد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس