بهرام پارسایی

بهرام پارسایی در جریان رأی‌گیری برای انتخاب ریاست کمیسیون اصل نود تلاش داشت تا در جایگاه هیأت رئیسه مستقر شود.

به گزارش مشرق، نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) خانه ملت، صبح امروز با حضور نمایندگان مجلس و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد. 

نمایندگان پس از بررسی جزئیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، وارد دستور بعدی یعنی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شدند. 

بیشتر بخوانید:

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی شد

این انتخابات که در حال حاضر در حال برگزاری و شمارش آرا است، با حواشی‌ای همراه بود. 

پس از انتخاب و معرفی داود محمدی نماینده مردم قزوین برای کاندیداتوری هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید و فرهاد تجری نماینده قصرشیرین نسبت به انتخاب تنها یک نفر برای انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود اعتراض کردند. 

در جلسه علنی امروز هم بهرام پارسایی، فرهاد تجری و داود محمدی اعضای کمیسیون اصل نود با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مجلس حضور یافتند تا در جریان رأی‌گیری و شمارش آرا در این خصوص شوند. 

نمایندگان و اعضای هیأت رئیسه مجلس که در جایگاه هیأت رئیسه قرار داشتند، اقدام به هدایت داود محمدی و فرهاد تجری برای نشستن در صندلی و جایگاه خود کردند، سپس علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس اقدام به هدایت و تذکر به بهرام پارسایی شد تا جایگاه هیأت رئیسه را ترک کند، اما با اعتراض و مقاومت پارسایی مواجه شد. 

سپس رحیمی با مذاکره و صحبت با عبدالکریم حسین‌زاده عضو فراکسیون امید و سایر اعضای هیأت رئیسه سعی در هدایت پارسایی داشت، اما نهایتاً بهرام پارسایی با مقاومت‌های پی‌درپی طی مذاکره‌ای با علی لاریجانی نهایتا در جایگاه هیأت رئیسه ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس