هادی مباشری

معاون اجرایی پیشین باشگاه استقلال گفت: مدیران قبلی بد زمانی باشگاه را رها کردند و رفتند و ما در وضعیت خوبی برای برداشت پول از حساب استقلال نیستیم.

سرویس ورزش مشرق – در فاصله کمتر از 48 ساعت تا آغاز مسابقه اول تیم استقلال در لیگ برتر مقابل پیکان این تیم هنوز بازیکنان جدید و قدیم خود را برای ثبت قراردادها به هیأت فوتبال نبرده است. این در شرایطی است که این تیم باید فردا پنجشنبه 4 مرداد به اردوی شبانه روزی برای دیدار با پیکان برود.

هادی مباشری از معاونان اسبق باشگاه استقلال در دوران مدیرعاملی امیررضا واعظ آشتیانی که این روزها به درخواست امیر حسین فتحی در باشگاه حضور یافته است در گفت و گو با مشرق ، در این باره تصریح کرد: مشکلی از بابت پرداخت پول به بازیکنان نداریم ولی این مبالغ باید از مجرای قانونی و حساب رسمی باشگاه باشد که ما فعلا به آن دسترسی نداریم.

وی ادامه داد: پس از استعفای آقایان افتخاری و توفیقی که حق برداشت از این حساب را داشتند عملا فرد جدیدی به بانک و وزارتخانه معرفی نشده و از این رو ما با مشکلات عدیده ای در این باره مواجه هستیم.

این عضو جدید که گفته می شود قرار است جایگزین معاونت ورزشی قبلی باشگاه استقلال خواهد شد اضافه کرد: اگر استعفای مدیران باشگاه یک ماه زودتر اتفاق می افتاد این وضعیت را شاهد نبودیم ولی در فاصله 4، 5 روز پیش از شروع رقابتها این اقدام به صلاح نبود چون عملا همه کارها به تعویق افتاد و دست ما را در پوست گردو گذاشتند!

مباشری درباره ناراحتی غفوری گفت: وریا هم طبق بندی که در قراردادش دارد پولش را می خواهد. در این قبیل موارد چون استقلال و پرسپولیس شرکت های دولتی هستند ابتدا پول به خزانه دولتی واریز می شود و سپس به حساب بانکی می آید و بعد ما می توانیم آن را برداشت کنیم که همین به خودی خود پروسه ای زمان بر است! حال آن که نه آقای فتحی و نه فردی دیگر حق برداشت از این حساب را ندارند.

وی تأکید کرد: امید زیادی داریم این مشکل تا امروز رتق و فتق شود تا بتوانیم بازیکنان مان را حداکثر تا فردا به هیأت فوتبال ببریم و قراردادهای شان را ثبت و برای دریافت کارت بازی به سازمان لیگ معرفی شان کنیم.

این فرد نزدیک به فتحی سرپرست موقت باشگاه ادامه داد: اینکه تیام و جپاروف به تهران نیامدند هم ارتباط مستقیم به همین مسأله داشت و آنها هم چون پولی به حساب شان در خارج از کشور واریز نشده به تهران نیامدند ولی انشاالله تا فردا این مشکل برطرف می شود هرچند که اگر به تهران بیایند هم بعید است که به بازی اول برابر پیکان برسند.

استقلال جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی از ساعت 20:45 میزبان تیم پیکان تهران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    4 15
    ما هواداران باشگاه استقلال دیگه این تیم رو به رسمیت نمیشناسیم بهتره انصراف بدن از الان جام رو هم بدن به تیم ..
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      0 0
      عشق ما استقلاله. خدا لعنت کنه مدیران نالایق رو.
  • سیروس بی قایق IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    3 0
    قیمت دلار و طلا هم پایین بیاید تغییر در وضع استقلال ایجاد نخواهد شد مطمئن باش
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    2 0
    محمود صادقی گفته است: از وزرای اقتصادی سوالات جدی وجود دارد خخخخخخخخخ
  • پروین IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    5 2
    این پولها اشک من و تو و آه فقر است که به فوتبالی ها میدهید
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      2 1
      اگر این پولها که سالان هزار میلیارد هست در بخش کشاورزی هزینه میشد
  • RO ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    0 0
    چقدر لذت بخشه آشفته بازاری استقلال.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس