کد خبر 877214
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
مریوان

علمای برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت عملیات تروریستی مریوان توسط نوکران استکبارجهانی و صهیونیست‌های خبیث بیان کردند: یقیناً جنایت وحشیانه تروریست‌ها در مریوان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش مشرق، علمای برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت عملیات تروریستی مریوان توسط نوکران و جیره‌خوران استکبارجهانی و صهیونیست‌های خبیث بیان کردند: تروریست‌ها به امنیت و آرامش پایدار استان کردستان نهایت حسادت را می‌برند اما باید خود بدانند که کُردها برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خون می‌دهند و علاوه بر اینکه این اقدامات و توطئه‌های آنان هیچ تأثیری در تضعیف اراده و اعتقاد جوانان کردستانی در حفاظت از امنیت و پاسداری از نظام و ولایت‌فقیه ندارد، یقیناً جنایت وحشیانه آنان نیز بی‌پاسخ نمی‌ماند.

ماموستا خدایی: نظام جمهوری اسلامی انتقام خون‌های پاک شهدای عملیات تروریستی مریوان را می‌گیرد

ماموستا عبدالرحمن خدایی با تسلیت شهادت ۱۱ نفر از دلیرمردان و نیروهای جان بر کف سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان به تمام ملت ایران، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: واقعاً این حادثه، واقعه‌ای غم‌انگیز برای عالم اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این جنایت تروریست‌ها در به شهادت رساندن نیروهای سپاه در مریوان خلاف "انسانیت و دین مقدس اسلام" بود و آن را به‌شدت محکوم می‌کنیم، گفت: بنده نیز مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ خود را با بازماندگان ابراز می‌دارم و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و برای شهیدان رحمت، مغفرت الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: امیدوارم خداوند متعال انتقام این شهیدان گرانقدر را از آن افرادهایی که آنقدر بی‌رحم بودند و دل مردم، پدر، مادر و خانواده این عزیزان را نگران و غم‌بار کردند، بگیرد و همانند همیشه ذلیل و سیاه‌بخت باشند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی به‌زودی انتقام خون‌های پاک شهدای عملیات تروریستی مریوان را می‌گیرد.

ماموستا خدایی افزود: تروریست‌ها "هیچ" بویی از انسانیت نبرده‌اند و اقدامات ضدانسانی آنان در مریوان، جنایتی بزرگ و نابخشودنی است.

وی اظهار کرد: همه ما علما و مردم استان کردستان، جنایت تروریست‌ها در به‌ شهادت رساندن نیروهای خدوم و مجاهد سپاه پاسداران در مریوان را با جان و دل "محکوم" می‌کنیم چراکه این حادثه برای تمام مسلمانان غم‌انگیز بود.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: هرگز روحیه ملت ایران و مردم انقلابی کردستان با این اقدامات کور تروریستی برای دفاع از امنیت و نظام جمهوری اسلامی تضعیف نمی‌شود و ذره‌ای از اراده مرزداران و حافظان امنیت کاسته نمی‌شود.

ماموستا حسینی: نیروهای سپاه برای حفظ امنیت کشور در مریوان شهید شدند؛ جنایت تروریست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند

ماموستا سیداحسن حسینی با تسلیت شهادت ۱۱ نفر از دلیرمردان و نیروهای جان بر کف سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان به تمام ملت ایران، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: تروریست‌ها جنایتی بزرگ در مریوان انجام دادند و بدون شک جنایت و اقدامات ضدانسانی آنان به‌شدت "محکوم" است.

وی گفت: نیروهای سپاه در عملیات تروریستی مریوان در راه حفظ امنیت و آب و خاک کشور شهید شدند و از خداوند می‌خواهیم که انتقام آنان گرفته شود و قطعاً بدانند که این جنایت آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بدون شک دشمنان و تروریست‌ها با این جنایت و اقدامات کور تروریستی علاوه براینکه نمی‌توانند اراده و اعتقاد مردم را در دفاع و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف کنند، مردم روز به‌روز از آنان متنفرتر می‌شوند.

ماموستا حسینی افزود: تروریست‌ها به امنیت و آرامش پایداری که در ایران و استان کردستان حاکم است، نهایت حسادت را می‌برند و فکر می‌کنند که با این حرکات و اقدامات ضدانسانی می‌توانند تأثیر منفی بر روحیه و اراده قوی، فولادین و متحدانه این نیروهای خدوم و تلاشگر بگذارند اما آنها خوب بدانند که تمام مردم ایران پاسدار نظام هستند.

ماموستا سجادی: عاملان شهادت نیروهای سپاه در مریوان به سزای عمل ناشایست خود می‌رسند

ماموستا سیداحمد سجادی با تسلیت شهادت ۱۱ نفر از نیروهای مجاهد و مخلص سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان به تمام ملت ایران، مردم ولایتمدار کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: مسلماً جنایت تروریست‌ها در به شهادت رساندن نیروهای سپاه در مریوان خلاف "شریعت اسلام و قرآن" بود.

وی با اشاره به فرموده قرآن گفت: هرکسی عمداً و ناحق فردی را از بین ببرد، جزای آن فرد جهنم است و قطعاً عاملان شهادت نیروهای سپاه در مریوان به سزای عمل ناشایست خود می‌رسند.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: همچنین پیامبر گرامی اسلام فرموده هرکسی که به‌ناحق نفس و فردی را از بین ببرد از کعبه وایران‌کردن بدتر است چراکه خداوند انسان‌ها را خلق کرده که با آزادی زندگی کند و هیچ کسی حق ترور افراد را ندارد.

وی با بیان اینکه اسلام هرگونه ترور و جنایتی را به‌شدت "محکوم" می‌کند، اضافه کرد: همه ما علما و جامعه روحانیت کردستان اقدامات ناجوانمردانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن نیروهای سپاه را محکوم می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم حق این جوانان گرفته شود.

ماموستا سجادی افزود: دشمنان و تروریست‌ها نمی‌توانند با این اقدامات کور تروریستی اراده مردم را در پاسداری و پشتیبانی از انقلاب و رهبری تضعیف کنند چراکه مردم ایران و استان کردستان نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند.

امام جمعه سروآباد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان هزاران ترفند، دسیسه، توطئه، تحریم و ترور انجام داده‌اند، اما مردم از هدف و اراده خود پشیمان نشده‌اند و روزبه‌روز متحدتر و محکم‌تر پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبری بوده‌اند و هستند.

ماموستا محمدی: تروریست‌های داعشی تاوان جنایت خود را پس می‌دهند؛ خون شهدای حادثه مریوان پایمال نمی‌شود

ماموستا یدالله محمدی ضمن محکومیت حادثه تروریستی مریوان در به شهادت رساندن ۱۱ نفر از مرزداران غیور ایران اظهار داشت: کوردلان و معاندین ضدانقلاب بدانند که مردم ایران نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرده و هرگز اجازه نمی‌دهند که فرزندان شیطان باعث ناامنی در مرزها شوند.

وی گفت: مسلماً ما می‌دانیم این فتنه‌ها و عملیات تروریستی مریوان از کانال آمریکا، یهود و صهیونیست خبیث و هم‌قطاران و حامیان منطقه‌ای آنان بود.

امام جمعه شهرستان دهگلان تصریح کرد: تروریست‌ها و دشمنان خوب بدانند، روزی خواهد رسید که تاوان این جنایت و ددمنشی‌های خود را پس می‌دهند و باید در محضر ملت ایران اعلام ندامت کنند.

وی با دعوت از مردم به حفظ هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: مردم ایران همانند گذشته با درایت، صبر و پایمردی هرچه بیش‌تر مراقب دسیسه‌های بیگانگان باشند و و بدانند که نقشه‌های آنان یکی پس از دیگری ناکام خواهند ماند و پیروزی از آن ملت اسلام است.

ماموستا محمدی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این مرزداران غیور به خانواده‌های داغدار آنان افزود: بازماندگان بدانند که خون فرزندانشان پایمال نمی‌شود و ملت ایران قدردان فداکاری آنان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس