کد خبر 877111
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
نتانیاهو تهدید ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز دوشنبه کابینه این رژیم، درباره اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا ابراز خوشحالی و این مواضع را تحسین کرد.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با گذشت ساعاتی پس از اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه او، مواضع «دونالد ترامپ» و «مایک پامپئو» را تحسین کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه امروز دوشنبه کابینه این رژیم ، به اظهارنظر توئیتری و ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا و همچنین سخنرانی وزیر خارجه او علیه ایران اشاره کرد.

او گفت: «دوست دارم  دونالد ترامپ رئیس‌جمهور و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا را به خاطر موضع سرسختانه‌شان علیه تجاوزگری رژیم ایران تحسین کنم».

بیشتر بخوانید:

پامپئو: ترامپ دوست دارد با تهران گفت‌وگو کند

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح‌های اتمی در منطقه غرب آسیا که از زمان تاسیس این رژیم، همواره در حال نقض مقررات بین‌المللی بوده است، امروز در کابینه خود مدعی شده که قدرت‌های جهانی برای سال‌های زیادی، «جمهوری اسلامی را رها کرده بودند اما خوب است که شاهد تغییر این معادله اشتباه توسط آمریکا هستیم».

اشاره نتانیاهو به اظهارات ترامپ و پامپئو، به توئیت رئیس‌جمهور آمریکا خطاب به رئیس‌جمهور ایران و سخنرانی امروز وزیر خارجه واشنگتن بود که در آن این دو، بار دیگر ضدیت شدید خود با مردم ایران را آشکار کردند.

ترامپ به هشدار حسن روحانی که گفته بود « آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است»، اینطور جواب داد: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است. ما دیگر کشوری نیستیم که صحبت‌های جنون آمیز شما درباره خشونت و مرگ را تاب بیاوریم. محتاط باش».

وزیر خارجه آمریکا هم در یک سخنرانی که در تک تک جملاتش «ضدیت با ایران» وجود داشته، گفته بود: «ما می‌خواهیم واردات نفت از ایران را به صفر برسانیم (جزئیات بیشتر).

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از دیدار امروز خود با وزیر خارجه روسیه در فلسطین اشغالی خبر داد؛ دیداری که به گفته او قرار است دو طرف درباره سوریه رایزنی کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس