کد خبر 877016
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
محمد صلاح

پایگاه خبری دون بالون اسپانیا مدعی شد محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول پیشنهاد قابل توجه بارسلونا را به دلیل حضور لیونل مسی نپذیرفته است.

به گزارش مشرق، بارسایی ها به دنبال جذب محمد صلاح با پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو به لیورپول بودند تا در تابستان جاری این بازیکن را به تیم خود ملحق کنند. همچنین گفته می شد ستاره مصری می توانست با دستمزد ۲۲ میلیون یورو در سال این پیشنهاد را بپذیرد اما در مقطع فعلی صلاح تمایلی به حضور در بارسلونا ندارد.

ستاره لیگ برتر فوتبال جزیره و آقای گل موفق باشگاه لیورپول فعلا به جدایی از این تیم فکر نمی کند و باور دارد در این فصل می تواند به رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

البته دلیل مخالفت صلاح تمایل این بازیکن به حضور در رئال مادرید نیست بلکه گفته می شود صلاح معتقد است با حضور لیونل مسی نباید این باشگاه را انتخاب کند چرا که حضور همزمان صلاح و مسی در ترکیب بارسلونا روی عملکرد این بازیکن تاثیر منفی می گذارد، همان اتفاقی که برای دیبالا در تیم ملی آرژانتین روی داده است.

تلاش بارسایی ها برای جذب یک بازیکن جدید در این پست تا امروز با شکست مواجه شده پس از آنکه گریزمان ترجیح داد در اتلتیکو بماند، محمد صلاح پیشنهاد بارسایی ها را رد کرد ، نیمار حاضر نیست به نیوکمپ بازگردد و تلاش ها برای جذب هازارد هم نتیجه ای نداشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس