کد خبر 876835
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
زلزله نمایه

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با بیان اینکه مردم مناطق زلزله‌زده ‌کرمانشاه هنوز اضطراب و نگرانی دارند، گفت: مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه نیازمند بازسازی روحی و توجه مسئولان هستند.

به گزارش مشرق، شهاب نادری اظهار داشت: هرچند طی هفته‌های اخیر چند مورد زلزله رخ داده است اما زلزله امروز از شدت بیشتری برخوردار بود و ۴۰ نفر مصدوم و دو نفر اعزامی به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

تازه آباد همچنان می‌لرزد؛ وقوع ۱۵ پس‌لرزه

آخرین جزییات از آمار مصدومین زلزله کرمانشاه

وی با اشاره به اینکه این زلزله تلفات جانی به دنبال نداشته است عنوان کرد: انسداد جاده‌ها و تخریب در مناطق روستایی رخ داده است.

نادری گفت: هرچند این زلزله تلفات جانی نداشته اما از نظر روحی و روانی صدماتی به مردم وارد شده زیرا مردم بعد از بازسازی منازل خود بعد از زلزله آبان ماه سال گذشته اضطراب و نگرانی دارند.

وی عنوان کرد: از هلال‌احمر و بهداشت و مجموعه‌های خدمات‌رسان باید در این منطقه حضور داشته باشند اما مدیریت بحران برای شهرستان‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت: لازم و ضروری است تیم‌های امدادرسان به صورت مستمر در منطقه حضور داشته باشند و پس‌لرزه‌های کنونی نیز به اندازه زلزله آبان ماه خطرناک است زیرا پایه واحدها سست شده است.

نادری گفت: صدمات روحی و روانی به مردم وارد شده و از مسئولان توقع می‌رود به منظور خدمت‌رسانی در منطقه حاضر شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس